Samenvoegen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 41

Samenvoegen

Beste Lezers,

Ik heb een probleem.

Ik moet twee stofjes bijelkaar voegen die dan met elkaar moeten gaan reageren, hierna moeten ze een naar de grond toewerkende kracht uitoefenen en moet hierna weer de zelfde reactie plaats vinden.

Hoe kan ik ze het beste samenvoegen op een rendabele manier of ben ik dan veel geld kwijt?

Tijd is geen probleem geld wel.

Bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Samenvoegen

Huh?

Als twee stoffen uitgereageerd zijn, kunnen ze eventueel neerslaan (als je dit bedoelt met naar de grond toe zakken). Daarna zal dezelfde reactie niet meer gaan verlopen. En hoe moeten wij weten of jou dat veel geld gaat kosten als we niet weten over welke stoffen je het hebt. En "veel" is ook afhankelijk van je inkomen denk ik. Wat is voor jou "veel"?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 654

Re: Samenvoegen

Je andere topics zijn niet voor niets gesloten.. Maar buiten dat, voor wat je wilt is dit bij scheikunde nauwelijks te realiseren. Je moet met druk, uitlaat, kracht etc. werken. Je kan er veel aan rekenen (spaceshuttle) maar zelf uitvoeren.. De NASA is niet voor niets 10 miljard kwijtgeraakt aan alleen al research van de shuttles. Ik gok dat de motor daar ook bij hoort :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Samenvoegen

Take a hint. -slotje-
"Meep meep meep." Beaker

Gesloten