Springen naar inhoud

De uren slaap voor 12 uur tellen dubbel

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Bricktop

Bricktop

• 0 - 25 berichten
  • 20 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 september 2006 - 12:00

Ik kon deze gezegde nog niet, tot voor kort. Misschien is het iets van vroeger waar moeders hun kroost mee om de oren sloeg
als ze moe en uitgeput het bed uit rolden. Nu ben ik niet zo bekend in die "boeren Almanac" spreuken en leidde dat gister tot
een discussie met mijn partner. Dus ik dacht; ik ga een hulplijn gebruiken. Ik vraag het publiek. [rr] Hoe letterlijk moet ik de gezegde
nu opvatten? Bij mij was bekend dat een goede diepe of wel rem slaap van belang is om uitgerust aan de nieuwe dag te kunnen
beginnen. Dus probeer ik ook naar die wetenschap te leven. Ik werk al jaren op onregelmatige tijden en mijn biologische klok
is al zodanig door de war geschopt dat ik er soms geen erg meer in heb op welke tijd van de dag ik op sta en naar bed ga.
Als ik maar die 7 8 uur slaap krijg die mijn lichaam nodig heeft. Wat is jullie mening hier over?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Bricktop

Bricktop

• 0 - 25 berichten
  • 20 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 september 2006 - 12:32

Ik plaats deze topic onder psychologie, misschien dat het daar beter thuis hoort.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures