Microscopen

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 113

Microscopen

Ik heb op school op dit moment biologie, en dan bij practicum heb ik dan microscopie.

:shock:

En ik vroeg me af of ik ook zo'n ding kon bestellen ergens, want ik ben binnenkort jarig.

En ja ik heb het al aan de meneer gevraagd, maar die weet het ook niet, en hij is ook niet van plan om het te vragen

:?:

Dus ik vroeg me af of jullie het misschien weten.

En hij moet wel op 230V lopen.

Dus niet op 2500V, want daar gaan me ouders, echt niet mee akkoord.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Microscopen

verplaatst naar alledaagse wetenschap
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Microscopen

Kijk eens op marktplaats.nl onder Foto/toestellen/dia/accessoires > Microscopen. Staat vast wel wat tussen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 113

Re: Microscopen

is daar geen apparte winkel voor?

:shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Microscopen

in sommige optiek zaken verkopen ze er in nature and discovery ook.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Berichten: 150

Re: Microscopen

In o.a. Natura, het blad van de KNNV, wordt zeer regelmatig geadverteerd door optiekzaken waar ze nieuwe maar ook tweedehandsjes verkopen. Ook optiek + microscoop + tweedehands levert op Google tientallen hits op.

Berichten: 18

Re: Microscopen

Of je kan er 1 kopen van de Bart Smit :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Microscopen

Er staat er één in de Lidl, ik heb hier gevraagd om informatie:

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...pid=29786#29786
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Reageer