Springen naar inhoud

geef je eigen filosofie op je nabije omgeving?

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 14 november 2004 - 14:08

wat zou ik op deze vraag kunnen antwoorde :shock: ..we hebbe dit als opdracht gekregen van onze leerkacht filosofie en ik kan er niet aan uit wat ik hierop moet antwoorde.. wilt iemand mij helpe :?: alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Knownothing

Knownothing

• >250 berichten
  • 742 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 november 2004 - 14:25

Schrijf gewoon neer wat er spontaan in je opkomt als je denkt aan de mensen en dingen waar je vaak mee te maken hebt.
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Fikret

Fikret

• >100 berichten
  • 160 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 december 2005 - 20:23

^ Misschien dat je wat aan het onderschrift van "Knownothing" hebt. :wink:

PNCO

PNCO

• >250 berichten
  • 657 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 december 2005 - 22:16

Geef je eigen filosofie op je nabije omgeving:

Lijkt mij juist een interessant vraagstuk om te tackelen! Kijk bv naar je relatie met je ouders, hoe die tot stand is gekomen en hoe die in stand wordt gehouden (of juist niet). Deze methode zou je ook kunnen toepassen op bv school, sociale omgeving, relatie met de natuur, vrienden enz

Ik ga het niet voorkauwen, aangezien het wel jouw opdracht is :roll:

Succes en denk er vooral niet te moeilijk over. Accepteer de opdracht, neem em in je op en laat je gedachten de vrije loop!
Om de waarheid te vinden, ga je voor jezelf op zoek. Naar jezelf. In jezelf.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures