Springen naar inhoud

binnensmonds ROOK maken

• Log in om te kunnen reageren

staf

staf

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 21 september 2006 - 22:22

ik zag ooit een goocheltruc met een sigaret van KOMMIL FOO.
Op een bepaald moment in het rookverhaal ademt Raf rook uit ZONDER aan de sigaret getrokken te hebben, en dit was net het hele grappige van de situatie.

Mijn vraag is dus, hoe heeft hij dat geflikt ???????
of
Bestaat er een manier om binnensmonds ineens rook "op te wekken" via één of ander truukje ???

staf

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 21 september 2006 - 22:39

Dit heeft weinig met natuurkunde te maken -> ik verplaats hem alledaagse. Gelieve hier in het vervolg op te letten.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

jandevoght

jandevoght

• >25 berichten
  • 53 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 september 2006 - 14:28

Ik denk toch dat je gefopt bent. Er moet iets achter zitten, kan bijna niet anders...
Bij mijn weten bestaat het spontaan binnensmonds opwekken van rook niet, tenzij je natuurlijk een kettingroker van de hoogste graad bent [rr]

king nero

king nero

• >250 berichten
  • 934 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 september 2006 - 18:58

Als roker kun je gerust rook binnensmonds (eerder: in de longen) houden voor een zin of twee, vooraleer deze uit te ademen. Misschien dat hij juist ervoor aan een sigaret had getrokken? Die sketch zegt mij wel iets, maar het is al een tijdje terug...

staf

staf

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 september 2006 - 12:33

ok, ik denk dat king nero het bij het rechte eind heeft, en dat in de sketch raf inderdaad een paar dialogen eerder aan de sigaret getrokken had..

nu zelf wat oefenen ;-)

John Nash

John Nash

• >250 berichten
  • 536 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 september 2006 - 20:16

Je bent niet gefopt. Het is alleen geen rook. Het is die 'douw' die je ziet als je 's winters uit ademt...... En nee het hoeft er dus niet koud voor te zijn...
Genoeg onthuld....
Secret of the magician.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures