napret 2e bijeenkomst

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

napret 2e bijeenkomst

Ja ja, dat was hem weer (voor mij dan)! De tweede wetenschapsforum.nl bijeenkomst. En wat voor een! Zelf vond ik hem beter dan de eerste keer. Het was wederom geweldig medemoderators te zien en te spreken en hetzelfde geldt voor de gewone gebruikers. Ook de quiz was heel leuk (en lastig).


En Jan, bedankt voor de aarbeien! Morgen komen ze op m'n boterham :)
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: napret 2e bijeenkomst

Ik mis blijkbaar niet alleen een geweldig feestje, ook nog (biologische?!) aardbeien van Jan :)


Volgende keer probeer ik er zeker bij te zijn, nu ga ik slapen in m'n voorlopig nog vrij chaotische kamer...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: napret 2e bijeenkomst

Ok nog 1 tip van Jan: Aardbeien met biefstuk, zeker eens proberen :)


Anyway ik vond het wel eens gezellig :) (net thuis afgezet door jan, wat een luxe)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: napret 2e bijeenkomst

Nou zeg, dan zijn jullie wel stevig doorgereden! :) De aardbeien zijn al voor een deel in de trein verorberd, dank voor het heerlijke fruit, Jan.

JayCee laat weten dat hij het informatief en vooral ook erg gezellig vond. Met dank aan het "hoekje" SQ, Bart, JvdV, Lala en Rogier, en vooral SQ voor zijn zeer uitvoerige en toch zelfs voor mij begrijpelijke inleiding tot de quantummechanika (waar ik dus echt 0,0 vanaf weet!).


Miels moet straks zelf maar vertellen wie hij voortaan graag als samenstellers en presentator van de volgende Nationale Wetenschapsquiz zou willen zien.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: napret 2e bijeenkomst

Dat was lachen! Hele geslaagde avond, op één domme vergissing na: ik had NOOIT die trein naar huis moeten nemen :)


Een vriendelijke meneer van de NS was namelijk zo attent me erop te wijzen dat er te weinig bussen tussen Nijmegen en Arnhem reden en het lang kon gaan duren, dus dat daarom beter via Utrecht kon gaan (hij heeft me er zelfs 2x van verzekerd). Jammer alleen dat toen in Utrecht de laatste normale trein al weg was en ik anderhalf uur op een nachttrein kon wachten, waarna om 3 uur 's nachts de bus naar huis ook niet meer reed. Ach, weer van geleerd... volgende keer blijf ik dus beslist de hele nacht :)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: napret 2e bijeenkomst

(...)volgende keer blijf ik dus beslist de hele nacht :)
Wij zeiden toch al dat je gewoon moest blijven! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: napret 2e bijeenkomst

Yep... ik had gewoon meteen moeten luisteren.. :)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: napret 2e bijeenkomst

Wie niet horen wil moet voelen :)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: napret 2e bijeenkomst

Yep... ik had gewoon meteen moeten luisteren.. :)
Onthoud dat voor de volgende keer, en zegt het voort :) Als Miels (en anderen :) ) zeggen dat je moet blijven, dan is dat zo. Net als dat SQ en Bart altijd gelijk hebben (tijdens hun quiz dan he)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: napret 2e bijeenkomst

Ben ook weer terug in Groningen. Het was vermoeiend maar erg gaaf!
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 4.546

Re: napret 2e bijeenkomst

vertel er eens wat over, ben niet geweest :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: napret 2e bijeenkomst

Ik zou een klein "verslagje" ook wel leuk vinden :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: napret 2e bijeenkomst

Kan de quiz ook gepubliceerd worden? Ben ik wel benieuwd naar
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: napret 2e bijeenkomst

Dat zou geweldig zijn, dan kan ik'em eens naspelen (zonder valsspelen! :) )
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: napret 2e bijeenkomst

Ik weet nu al zeker dat ik de volgende keer ook zal gaan. Als dit na 5 november is ben ik meerderjarig en kunnen mij ouders mij dit niet meer verbieden...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Reageer