Springen naar inhoud

vakken tbv activiteiten in ontwikkelingslanden

• Log in om te kunnen reageren

Belgische

Belgische

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 september 2006 - 12:12

Omdat ik iets wil doen met derde ontwikkelingslanden wil ik over de juiste kennis beschikken..... Ik dacht aan vakken omtrent milieu.. gezondheid.. Kwam dit soort dingen tegen; http://studiekeuze.s...=0&cmdZoek=Zoek .... Curcussen op verschillende vakgebieden lijkt mij beter, mits je ook dan bevoegdheid hebt tot iets meer dan vrijwilligerswerk ? Theologie/oudheid alleen is niet voldoende neem ik aan......niet als je onafhankelijk (van overheid) wilt zijn.. Ik dacht aan thuisstudie, zonder instelling, maar dan heb je geen bewijs van... Kun je uberhaupt zonder enig diploma iets ondernemen tegenwoordig...? Elk advies is welkom.. :)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 28 september 2006 - 12:23

Je bent bijna altijd bevoegd om iets anders dan vrijwilligerswerk te doen. Ook zonder diploma mag je veel taken uitvoeren, al verkiest een werkgever regelmatig iemand met de juiste papieren. Maar als je kan uitleggen dat je je in de materie hebt verdiept en kennis van zaken hebt kom je ook al een eind.

Ik weet van het specifieke onderwerp verder niet zo veel af, dus wat echt relevante informatie over "derde ontwikkelingslanden" (wat dat ook moge zijn :)) zou kunnen zijn weet ik niet.

ps: bijna iedereen op dit forum heeft een "klein vraagje". Dat als onderwerpstekst kiezen is dus niet handig. Ik heb je titel daarom aangepast.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Belgische

Belgische

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 september 2006 - 13:27

Je bent bijna altijd bevoegd om iets anders dan vrijwilligerswerk te doen. Ook zonder diploma mag je veel taken uitvoeren, al verkiest een werkgever regelmatig iemand met de juiste papieren. Maar als je kan uitleggen dat je je in de materie hebt verdiept en kennis van zaken hebt kom je ook al een eind.

Ik weet van het specifieke onderwerp verder niet zo veel af, dus wat echt relevante informatie over "derde ontwikkelingslanden" (wat dat ook moge zijn :)) zou kunnen zijn weet ik niet.

ps: bijna iedereen op dit forum heeft een "klein vraagje". Dat als onderwerpstekst kiezen is dus niet handig. Ik heb je titel daarom aangepast.

Ik kan dus geen topics verwijderen.....Dan moet je dat zelf doen......Ik bedoel dat raad ik je aan... Want ik weet al hoe en wat ...titel klopt niet he?....activiteiten? ... waar heb ik dat genoemd ... :) ... :)

Belgische

Belgische

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 september 2006 - 13:45

Derde ontwikkelingslanden zeggen je niets :) En als ik zeg dat jij en ik in vijfde ontwikkelingslanden leven :) ....

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 28 september 2006 - 13:50

Zo, wat een hoop puntjes in 1 post! Volzinnen en een beetje uitleg zou makkelijker zijn, nu moet ik maar een beetje raden wat je bedoelt. Maar goed, een poging:

"ik kan dus geen topics verwijderen": Klopt, maar waarom zeg je dat? ik zou niet weten waarom er iets verwijderd zou moeten worden

"titel klopt niet he?": Wat bedoel je, de huidige titel of de titel zoals je die er zelf neer had gezet?

"activiteiten, waar heb ik dat genoemd?": Klopt, dat heb je niet expliciet genoemd. Maar je hebt wel gezegd dat je "iets wil doen met derde ontwikkelingslanden". En dan denk ik aan (vrijwilligers-)werk in de landen zelf. Vandaar dat ik het woord "activiteiten" heb gebruikt. Maar ik zou er natuurlijk ook falikant naast kunnen zitten. Wellicht is het handig als je wat beter omschrijft wat je dan precies bedoelt met "iets doen met"?

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures