Problemen

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Problemen

Zojuist probeerde ik een kleine nieuwe functionaliteit te implementeren, maar daarbij traden zoals jullie misschien gemerkt hebben wat problemen op. Alles is nu weer zoals het was... Excuses!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Problemen

Zojuist probeerde ik een kleine nieuwe functionaliteit te implementeren, maar daarbij traden zoals jullie misschien gemerkt hebben wat problemen op. Alles is nu weer zoals het was... Excuses!
Aha, vandaar. Ik had inderdaad net een joekel van een tekst die in het niets verdween met het nodige gevloek van mijn kant. Nu maar weer eerst in Word bij benadering aangemaakt voor de zekerheid en geplaatst. Iig bedankt voor de mededeling, en ach: "wo gehobelt wird fallen Späne". :)
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Problemen

Bij het terugzetten van het bestand dat problemen veroorzaakte is een oude versie gebruikt, waardoor LaTeX het op het moment niet doet. Wordt aan gewerkt!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Problemen

Zo, alles werkt weer zoals het hoort, inclusief de nieuwe [ boek]-tag
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Problemen

<zucht> when it rains it pours... Nu heeft de quotefunctie er geen zin meer in! :S


Een gewone quote doet het nog wel, maar als je iemand aanhaalt (dus quote="naam") niet. Blijf het vooral gebruiken in je posts; als het weer aan de praat is klopt het vanzelf weer...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Problemen

[whisper]als het goed is, werkt 't nu wel weer. Maar ik durf 't niet hardop te zeggen aangezien er dan ongetwijfeld weer iets fout gaat[/whisper]
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Problemen

[whisper]als het goed is, werkt 't nu wel weer. Maar ik durf 't niet hardop te zeggen aangezien er dan ongetwijfeld weer iets fout gaat[/whisper]
Een kijken....


Jahoe, die doet het weer! Spannend, zou nu alles weer goed zijn?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Problemen

[nog zachter:]pssst, goed gedaan Miels.[bijna onhoorbaar:]houden zo!
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Reageer