Bro bedankt!

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Bro bedankt!

Ik heb het ook al in de Forum Updates gezegd, maar een apart draadje leek me wel zo passend.

Miels schreef:Aan alle goede dingen komt een eind. Zo ook voor de activiteiten hier op Wetenschapsforum van de oprichter, Bro.


Januari 2003 heeft hij ooit het initiatief voor deze site genomen, en het succes is groter geworden dan we ooit hadden gedacht. Tijden veranderen echter, en daarmee interesses, werkzaamheden en het forum zelf dus ook. Het was een moeilijke beslissing, maar per vandaag heeft Bro afstand gedaan van zijn geesteskindje Wetenschapsforum.nl. Het is dus niet anders: jullie zullen het voortaan met mij moeten doen :)


Bro, het was een geweldig idee; ik heb zelf (net als jij) heel erg veel plezier en voldoening uit het forum kunnen halen, en zal dat ook nog lang blijven doen. Zonder jou was dit alles er nooit geweest. Dank!


Ik zou ook graag een dankwoord namens anderen uitspreken, maar het lijkt me passender om dat door de mensen zelf te laten doen.

Eenieder die wil reageren mag dat dus hieronder doen...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Bro bedankt!

Laat mij dan de eerste zijn.


Je idee heeft me een geweldige gelegenheid gegeven om me (terug) te verdiepen in wat inmiddels mijn vak is geworden.


Dank is groot :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 824

Re: Bro bedankt!

Ik denk dat ik namens alle scholieren spreek als ik zeg dat dit forum een van de beste site's is die er voor een scholier te vinden is. Vandaag zei ik nog in een post dat het WSF binnenkort een grotere hoeveelheid informatie zal bevatten dan Wikipedia en ik denk dat ik nog wel eens gelijk kan hebben. Ik heb hier in een week meer geleerd dan dat ik soms doe in een maand op school. Dus Bro, bedankt voor dit forum en we zullen je werk voortzetten :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Bro bedankt!

Bro, bedankt! Ik lees met veel plezier de onderwerpen.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Bro bedankt!

Bro bedankt! :)
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Bro bedankt!

Ik had het al gehoord op de samenkomst :) Ik vind het heel jammer dat je weg gaat, maar je moet doen wat jij denkt dat goed is.


In ieder geval, hartelijk bedankt!
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Bro bedankt!

Bro, ik denk dat ik te laat was (toch zeker bij het 'team') om je "persoonlijk" gekend te hebben, maar dat neemt niet weg dat ik (en wij allemaal) nog steeds plezier beleven aan jouw initiatief. Bedankt daarvoor, en ik hoop - al was het maar uit nostalgie - dat je je hier zo nu en dan nog eens iets van je laat horen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 2.589

Re: Bro bedankt!

Bedankt :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Bro bedankt!

Ook namens mij bedankt Bro! Dankzij WSF heb ik mijn 2e stage met succes af kunnen ronden en heb ik inmiddels met veel plezier een extra doel in mijn leven gevonden! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4.546

Re: Bro bedankt!

dankje Bro! eindelijk een plek gevonden waar ik met mensen kan praten die wat meer als mij zijn, eindelijk de kans om die opgekropte vragen te stellen en mijn ideeën en gedachten een plaatsje te geven :) ik kan nu al niet meer zonder, het heeft mijn leven zeker meer richting gegeven.

ik kán mijn ongevergevelijke nieuwschierigheid niet inhouden (sooorry): waarom kap je ermee?
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Bro bedankt!

Bro: enorm bedankt voor je initiatief!

:?:


(we zullen proberen Miels een beetje in toom te houden hoor :) )
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Berichten: 2.589

Re: Bro bedankt!

waarom geen ere beheerder?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Bro bedankt!

Spijtig dat we geen standbeelden op fora's kunnen bouwen, anders zou jij er zeker een krijgen.

Bedankt!!!
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Bro bedankt!

Sinds dat ik hier rondwandel heb ik je nooit veel zien posten, maar toch hartelijk bedankt voor dit leuke en succesvolle initiatief!

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Bro bedankt!

Bedankt, Bro.
Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it.

Reageer