Bro bedankt!

Moderator: Miels

Berichten: 80

Re: Bro bedankt!

Bro bedankt voor dit initiatief. Ik merk persoonlijk dat wetenschap een ding is dat jong met oud verenigd, en mede dankzij het forum hebben veel scholieren een goed hulppunt. Een stukje wetenschappelijke progressie!


Bedankt Bro!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Bro bedankt!

Bro, bedankt voor dit alles en specifiek voor mijn patsboem promotie, zo'n 2 jaar geleden.


don't be a stranger :)
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 293

Re: Bro bedankt!

Een bedankje is inderdaad wel op zijn plaats voor degene die dit alles heeft gestart. Dankzij dit forum heb ik mijn profielwerkstuk af kunnen maken, dus ik heb er veel aan gehad.

Bedankt!


tim

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: Bro bedankt!

Wat is Bro nu aan het doen? Nieuwe plannen aan het smeden? Geld regelen bij de bank voor een geweldige uitvinding? Een ontdekking gedaan?


Het wetenschapsforum vind ik een geweldig initiatief van je. :) Ik hoop dat je met nog vele van dat soort goede ideeën komt. [rr]

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Bro bedankt!

Geld regelen bij de bank voor een geweldige uitvinding?

Hij heeft zeker een theorie op het forum gekopieert en wil hij die nu uitbrengen. Laten we er vlug een complot van maken en laten we denken dat hij dit forum heeft gestart om later met iemand z'n idee te gaan lopen [rr]


Maar nu ff serieus: Bro ik heb je nooit gekend (wel af en toe eens een post gezien). Dit forum is geweldig en daarvoor ook bedankt :)

Berichten: 281

Re: Bro bedankt!

Voor het oprichten van een forum met zoveel verscheidenheid is een bedankje wel op zijn plaats. Ik heb hier niet alleen een mooie uitlaatklep voor mijn gedachten, maar ik steek ook wat op van al die anderen met al hun diverse walks-of-life.


Bedankt, Bro
Je hebt waarschijnlijk een ander referentiekader dan deze schrijver: onfeilbare feilbaarheid

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Bro bedankt!

Helemaal mee eens: Bedankt, Bro!
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Bro bedankt!

Bedankt voor alles Bro!

Afbeelding Afbeelding
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.560

Re: Bro bedankt!

Mijn dank is groot =D>
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 272

Re: Bro bedankt!

Bro, bedankt voor dit prachtig forum.
I love those who can smile in trouble, who can gather strength from distress, and grow brave by reflection. 'Tis the business of little minds to shrink, but they whose heart is firm, and whose conscience approves their conduct, will pursue their principles unto death.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Bro bedankt!

Bro, bedankt voor dit plekje op het net waar ik dagelijks met plezier kom. Succes met je baan, en vooral ook met al je toekomstige "geesteskinderen".


Afbeelding
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Bro bedankt!

Dank Bro, het is een geweldige community die niet had kunnen bestaan zonder jouw initiatief.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.293

Re: Bro bedankt!

Ook namens mij een hartelijk bedankt Bro, het is een leuk forum met veel leuke (vaste) gebruikers geworden! suc6
keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out.

Berichten: 232

Re: Bro bedankt!

Van mij ook een serieuze dankjewel (en een stiekem applausje!), ik heb hier zowel dingen bijgeleerd als (soms niet zo slimme) vragen gesteld als gewoon plezier beleefd aan het lezen :)
voorheen bekend als "fysicusje in spe"

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: Bro bedankt!

Bro bedankt voor de verrijking die Nederland en België nodig hadden op het Internet! Het ga je goed!

Reageer