NWO en 9/11 introductie filmpje

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 5

NWO en 9/11 introductie filmpje

Dit filmpje laat zien wat de Nieuwe wereld Orde is en hoe dit samenhangt met de aanslagen van 9/11

Edit mod. (lala): link disabled.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: NWO en 9/11 introductie filmpje

Vertel eens, voordat ik voor Jan-met-de-korte-Achternaam naar het zoveelste complot-theorie filmpje moet gaan zitten kijken??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: NWO en 9/11 introductie filmpje

Het is inderdaad een complot-filmpje, zonder echte nieuwigheden in...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: NWO en 9/11 introductie filmpje

En complottheoriën zijn hier niet echt aan de orde (toch nie in dit onderdeel :) ). Alhoewel complottheoriën vaker in een café worden behandelt dan op meer op wetenschappelijke plaatsen :?:

Berichten: 1.780

Re: NWO en 9/11 introductie filmpje

John Nash is al erg genoeg. Dit gaat nog vele malen verder.

Meteen bannen en het item wissen s.v.p.

Dit soort gestoorde gekken moet zelfs niet de mogelijkheid krijgen anderen hier op hun zieke onzin te attenderen.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Berichten: 4.546

Re: NWO en 9/11 introductie filmpje

hooo hold your horses Johan :)

tuurlijk, vergezocht en idioot. pure onzin (ok er zit een luchtje aan, maar nieuwe wereld orde??? doe ff normaal au) maar toch, luister naar alles, keep an open mind :?:
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: NWO en 9/11 introductie filmpje

Johan2 schreef:John Nash is al erg genoeg. Dit gaat nog vele malen verder.

Meteen bannen en het item wissen s.v.p.

Dit soort gestoorde gekken moet zelfs niet de mogelijkheid krijgen anderen hier op hun zieke onzin te attenderen.
Ik vind dat er geen enkele reden is om John Nash hierbij te halen. Zijn naam in één alinea noemen met uitdrukkingen als "dit soort gestoorde gekken" en "zieke onzin" vind ik een schoolvoorbeeld van hoe het hier niet moet.

Er lopen een paar discussies over topics die uit de hand lopen ivm met persoonlijke opmerkingen als deze, en daar is Johan2 ook bij betrokken. Ik vind dat Johan2 nou wel eens beter zou mogen weten.

Excuses lijken me het minste......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: NWO en 9/11 introductie filmpje

okee mensen: koest!

@TS(nufon): als je even de regels van ons forum had doorgenomen, had je ongetwijfeld kunnen concluderen dat topics als deze niet gewenst zijn. Hier gaat dan ook een mooi -slotje- op.
Appareo decet nihil munditia?

Gesloten