Springen naar inhoud

NWO + excuses + link verwijderen

• Log in om te kunnen reageren

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 01 oktober 2006 - 22:40

Uit het gesloten NWO en 9/11 topic:

:
John Nash is al erg genoeg. Dit gaat nog vele malen verder.  
Meteen bannen en het item wissen s.v.p.  
Dit soort gestoorde gekken moet zelfs niet de mogelijkheid krijgen anderen hier op hun zieke onzin te attenderen.

Ik vind dat er geen enkele reden is om John Nash hierbij te halen. Zijn naam in één alinea noemen met uitdrukkingen als "dit soort gestoorde gekken" en "zieke onzin" vind ik een schoolvoorbeeld van hoe het hier niet moet.
Er lopen een paar discussies over topics die uit de hand lopen ivm met persoonlijke opmerkingen als deze, en daar is Johan2 ook bij betrokken. Ik vind dat Johan2 nou wel eens beter zou mogen weten.
Excuses lijken me het minste......

Het "dit-soort-gestoorde-gekken" was alleen voor de NWO starter bedoeld. Als ik vond dat John Nash een te bannen gestoorde gek was, dan had ik dat al veel eerder naar voren gebracht. Wel vind ik zijn avatar behoorlijk ziek, maar excuses aanbieden lijkt mij dus niet aan de orde.

Blijft over dat nog steeds die link in het topic staat. Ik heb 2 minuten gezien en wist genoeg. Als de HH en DD moderatoren enig historisch besef in hun donder hebben dan halen ze het hele topic onmiddellijk weg. Er zijn tientallen andere sites waar je dit soort verwijzingen kunt aantreffen, maar het WF hoeft daar niet bij te horen!!!!

@Assas: Meestal ben ik bereid je je naïeve commentaren te vergeven. In dit geval echter is er geen sprake van jeugdige naïviteit maar van pure onnozelheid, maar troost je, want kennelijk ben je niet de enige.
edit: dat laatste slaat niet op jou, JvdV.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44845 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 oktober 2006 - 23:12

Het "dit-soort-gestoorde-gekken" was alleen voor de NWO starter bedoeld. Als ik vond dat John Nash een te bannen gestoorde gek was, dan had ik dat al veel eerder naar voren gebracht. Wel vind ik zijn avatar behoorlijk ziek, maar excuses aanbieden lijkt mij dus niet aan de orde.
..//..
@Assas: Meestal ben ik bereid je je naïeve commentaren te vergeven. In dit geval echter is er geen sprake van jeugdige naïviteit maar van pure onnozelheid, maar troost je, want kennelijk ben je niet de enige.

Je hoeft wie dan ook op basis van een paar regels in een forumtopic nog geen gestoorde gek te noemen. Ook de woorden naief en onnozel zijn nergens op slaande ad-hominems. Er is ook geen aanleiding om er iemand bij naam bij te gaan halen als voorbeeld van "erg genoeg". Dat je schrijft dat je Assassinator zijn "naiviteit wil vergeven" vind ik zelfs aanmatigend.

Blijft over dat nog steeds die link in het topic staat. ..//..Er zijn tientallen andere sites waar je dit soort verwijzingen kunt aantreffen, maar het WF hoeft daar niet bij te horen!!!!  

Daar kan ik achter staan.

Als de HH en DD moderatoren enig historisch besef in hun donder hebben dan halen ze het hele topic onmiddellijk weg.

en dit kun je ook in gewoon Nederlands voorstellen.

Kortom, hou nou asjeblieft eens op met op de persoon te spelen. Je argumenten worden er alleen maar door afgezwakt.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

CloudedHeaven

CloudedHeaven

• >100 berichten
  • 249 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 oktober 2006 - 23:15

Je weet toch ook wel dat het niet gewaardeerd wordt om iem. van een predikaat te voorzien?
Het was volgens jouw voor de: NWO starter bedoeld, dan is een excuus naar hem toe op zijn plaats, imo. Of die van de regels op de hoogte is doet niets terzake.

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 01 oktober 2006 - 23:33

Je weet toch ook wel dat het niet gewaardeerd wordt om iem. van een predikaat te voorzien?
Het was volgens jouw voor de: NWO starter bedoeld, dan is een excuus naar hem toe op zijn plaats, imo.

Dit filmpje laat zien wat de Nieuwe wereld Orde is en hoe dit samenhangt met de aanslagen van 9/11

Geen vraag, maar een als waarheid gepresenteerde mededeling.

Excuses aan nufon?

Over mijn lijk!

@lala: bedankt voor het weghalen van de link.

CloudedHeaven

CloudedHeaven

• >100 berichten
  • 249 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 oktober 2006 - 00:13

Dit filmpje laat zien wat de Nieuwe wereld Orde is en hoe dit samenhangt met de aanslagen van 9/11

En dan is het een te grote moeite om bijvoorbeeld te schrijven:

Dit is conspiracy, niet wetenschappelijk en hoort hier niet thuis. Dit zou verwijderd moeten worden. Beste Nufon u kunt beter andere fora opzoeken want hier wordt er niets mee gedaan.

Klinkt al heel anders he?

Ook had je op de link kunnen klikken om een Mod te waarschuwen en daar vuil te spuiten.

Maar waarom nu kiezen om een ander te beledigen?

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 oktober 2006 - 06:09

@ CloudedHeaven: jij snapt hem

@Johan2: ik begrijp je bedoelingen en interpreteer die als goed, maar ik moet de CH hier wel gelijk geven. Ik kreeg een pb van een gebruiker met een link naar het betreffende topic, omdat het wel enige moderatie kon gebruiken. Zo geschiedde. Als jij dat ook had gedaan was er al helemaal niks aan de hand geweest en was het topic al na 1 post op slot geweest. Dit is dus eigenlijk zinloos geouwehoer, dat niet nodig zou moeten zijn. Daarvoor is de schitterende "Rapporteer misgedrag aan Moderators" knop voor. Als je er echt haast achter wilt zetten, kijk je welke moderator online is (onderin) en stuur je hem/haar een pb. Dat is de snelste manier om topics onder de aandacht te brengen bij 1 van ons.

dank u voor de aandacht.
Appareo decet nihil munditia?

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 02 oktober 2006 - 13:34

Maar waarom nu kiezen om een ander te beledigen?

Omdat als ik een over de pyramide en alziend oog geprojecteerde tekst over een "eeuwenoude samenzwering" zie, ik wel weet uit welke hoek de wind waait. Misschien dat jij dat niet weet, misschien dat de topicstarter dat niet weet; welnu, dan heeft hij nu stof tot nadenken.

CloudedHeaven

CloudedHeaven

• >100 berichten
  • 249 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 oktober 2006 - 14:18

Even een verdere onderbouwing van m'n eerst bericht:

Naast de expliciete regels die je hieronder kunt vinden geldt ook op dit forum de "algemene forum etiquette". Zo worden mogelijk kwetsende of beledigende uitspraken niet getolereerd, evenals commerciele posts.

Dat de post van de TS niet op zijn plaats zou zijn is voor deze niet belangrijk.

Omdat als ik een over de pyramide en alziend oog geprojecteerde tekst over een "eeuwenoude samenzwering" zie, ik wel weet uit welke hoek de wind waait.

Hieruit maak ik op dat de post van de TS eigenlijk een belediging voor je intelligentie is? Toch is dat geen reden om een ander af te zeiken.

Misschien dat jij dat niet weet, misschien dat de topicstarter dat niet weet; welnu, dan heeft hij nu stof tot nadenken.

We weten niet echt wat de TS in zijn hoofd had zitten bij het plaatsen van de post. Misschien had deze inderdaad wel iets van: eens kijken wat ze er bij WSF van vinden. Vervolgens wordt de TS dan zo afgeserveerd.

Ook ga ik er van uit dat je een ander behandeld zoals je zelf graag behandeld wilt worden. Dit betekend dus nu dat je zelf graag ook van benamingen voorzien wilt worden wanneer je de plank mis slaat. Dit staat haaks op de "algemene forum etiquette".

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 oktober 2006 - 14:37

Idd, affakkelen kunnen we allemaal, geen kunst aan. Zo blijft er van de (goede) sfeer echter weinig over. nufon heb ik nooit weer gezien. Nou is dat geen verlies, maar het had hem/haar ook anders duidelijk gemaakt kunnen worden.

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 02 oktober 2006 - 14:39

Hieruit maak ik op dat de post van de TS eigenlijk een belediging voor je intelligentie is?

??????? Nou, nee dus, meer een belediging van zijn eigen intelligentie. Weet je eigenlijk waar ik het over heb, in welke riolen je ronddwaalt als je dit soort praat tegenkomt

Dit staat haaks op de "algemene forum etiquette".

Ja, en voor dit soort ideeën maak ik daar graag inbreuk op. Laat het mij berispen nou gewoon aan Lala over, dat doet hij goed en het wordt van hem verlangd, zodat niet de indruk hoeft te ontstaan dat zijn vragen om respect ook wel eens een tonen van respect zou kunnen betekenen.

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 oktober 2006 - 14:46

@johan2: Aan respect geen gebrek. Als iemand blijk geeft van intelligentie en goede wil, waarbij de nadruk op de laatste, heb ik respect voor die persoon.
Mijn vraag: kun je die laatste zin verder toelichten, specifiek dit stukje:

zodat niet de indruk hoeft te ontstaan dat zijn vragen om respect ook wel eens een tonen van respect zou kunnen betekenen.

mocht ik hem onverhoopt verkeerd begrepen hebben? Ik heb namelijk niet de indruk dat ik beschuldigd kan worden van respectloos gedrag.

Je kent jezelf denk ik goed genoeg om te weten dat jij nog wel eens uit de bocht wil vliegen, zoals je ook in de post hierboven doet.

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 02 oktober 2006 - 15:13

Mijn vraag: kun je die laatste zin verder toelichten, specifiek dit stukje:

zodat niet de indruk hoeft te ontstaan dat zijn vragen om respect ook wel eens een tonen van respect zou kunnen betekenen.

mocht ik hem onverhoopt verkeerd begrepen hebben? Ik heb namelijk niet de indruk dat ik beschuldigd kan worden van respectloos gedrag.

Kun je ook niet en dat was ook niet mijn intentie. Maar jij als mod., als "gastheer", hebt een bepaalde taak te vervullen, zoals de presentator van Rondom 10 of Buitenhof ook de taak heeft beleefd te blijven tegen al zijn gasten, hoe abject die ook mogen zijn. Als jij vraagt om repect, hoeft dat niet te betekenen dat je het ook hebt. Hoe je er in dit specifieke geval over denkt doet niet terzake. Wat mij betreft is het meest positieve dat er over N. te zeggen valt dat hij postte uit onnozelheid.

John Nash

John Nash

• >250 berichten
  • 536 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 oktober 2006 - 18:07

John Nash is al erg genoeg. Dit gaat nog vele malen verder.  
Meteen bannen en het item wissen s.v.p.  
Dit soort gestoorde gekken moet zelfs niet de mogelijkheid krijgen anderen hier op hun zieke onzin te attenderen.

Hoi :)
Om de een of andere reden heb ik dat topic gemist. Het ging over de NWO en de 'inside-job' 9-11? Wat een gek, zeg! Wie haalt het nou in zijn hoofd om te denken dat het een grote hoax is... sjonge jonge, SBS6 nieuws heeft toch duidelijk gezegd dat Bin Laden de boze moslim erachter zit.
En de NWO is toch iets moois, een mooi plan waar zelfs het Vaticaan en de plaatsvervanger op aarde aan mee werken, schitterend toch!
Heheh gelukkig is het allemaal een illusie, 'Infinite Love is the only truth and everything else is illusion'.
Wil ik nog even afsluiten met te vertellen dat ik nog steeds, en zelfs steeds meer van je houd Johan2.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures