Springen naar inhoud

computerondersteuning bij thuisgebruikers/consument


  • Log in om te kunnen reageren

#1

Jeaniousz

    Jeaniousz


  • 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 05 oktober 2006 - 14:16

Tegenwoordig is het zo dat de zakelijke IT markt zodanig verzadigd is dat er overal wel een klantenservice, een helpdesk of servicedesk voor is.

Maar wie kijkt er naar de mensen thuis, de consument?

Hoe kunnen we leken voorzien van de juiste informatie/hulp op het juiste moment?
in welke mate kan internet een bijdrage leveren.

als men problemen heeft met de thuispc... (gehele automatisering) hoe kunnen we deze zo goedkoop mogelijk helpen?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

#2

StrangeQuark

    StrangeQuark


  • >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 05 oktober 2006 - 21:04

Uitgebreide info voorziening vanuit de overheid, bedrijfsleven dat daarin investeert, een bedrijf dat daar aan verdient, computer magazines, een landelijk internet rijbewijs.

Je formulering komt op mij over alsof jij er zelf een oplossing voor hebt en dat die zo gaat komen??? :)
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

#3

zpidermen

    zpidermen


  • >1k berichten
  • 1623 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 oktober 2006 - 11:42

Er bestaan zat handleidingen en weet ik veel wat voor boeken over van alles wat met de computer te maken heeft. Zelfs seniorenboeken. Het probleem is eerder dat zowat geen enkele computerleek er ook maar over denkt om zo'n boek aan te schaffen.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt





0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures