Hofstadgroep op internet

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 60

Hofstadgroep op internet

Kan iemand mij meer vertellen over hoe de Hofstadgroep op internet actief was?

Ik heb gelezen dat dit heel onvoorzichtig ging - bijvoorbeeld onder hun eigen namen op een chatbox inloggen. Maar hoe gingen zij te werk? Op chatboxen, fora, via MSN? Wat voor tactieken gebruikten ze?

En waren zij ook nog actief op internet na de moord op Theo van Gogh (2 november 2004)?
I know that many will call this useless work.

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 5.079

Re: Hofstadgroep op internet

Bestaat die dan echt? Van alles wat ik gehoord heb is dat de naam die het OM gegeven heeft aan een groep jongeren die samen bepaalde criminele dingen deden. Weet iemand de achtergrond en herkomst van de naam?
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.



There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs

Gebruikersavatar
Berichten: 60

Re: Hofstadgroep op internet

Volgens mij heeft de benaming Hofstadgroep te maken met het feit dat de (meeste) verdachten van die groepering uit Den Haag kwamen (ook wel 'hofstad' genoemd).

Ik weet ook bijna zeker dat de verdachten hun groepering zelf niet zo genoemd hebben.

Maar dat even in het midden latend, zou ik graag een antwoord hebben op mijn vraag - die ik in de eerste post stelde.
I know that many will call this useless work.

Gebruikersavatar
Berichten: 60

Re: Hofstadgroep op internet

Het lijkt erop dat niemand mijn vraag kan beantwoorden; helaas.

Ik heb echter nog een vraag over dit onderwerp, waarvan ik het antwoord niet op het web kan vinden. Wanneer werd (de nu vrijgesproken) Zakaria T. gearresteerd? Al in 2004 of later?
I know that many will call this useless work.

Berichten: 13

Re: Hofstadgroep op internet

hofstadgroep politiek is bulshit gewoon. Paar snotneuzen die kat en muisspel spelen met het OM en de AIVD

Reageer