Windows Blinds alternatieven

Moderator: Rhiannon

Berichten: 201

Windows Blinds alternatieven

Windows Blinds is een programma wat je windows look kan aanpassen. Je kan je taskbar, start menu, knoppen, informatiebalken, eigelijk alles veranderen en skins downloaden. Nu heb ik laatst m'n pc geformateerd en wou ik weer even m'n pc een beetje opvrolijken, alleen vroeg ik me af of er alternatieven zijn voor Windows Blinds. Misschien is er een bestand i.p.v. een programma?

Afbeelding

Dit is een voorbeeld van een standaard Windows Blinds skin die ik al best wel lang geleden gemaakt heb voor het geval je je afvraagt wat het precies is :)

bvd
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Windows Blinds alternatieven

Kan toch gewoon met XP Themes?
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Berichten: 201

Re: Windows Blinds alternatieven

Kan je miss wat meer informatie geven?
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Windows Blinds alternatieven

In Windows XP zitten toch Themes, waarmee je ook het uiterlijk e.d. kan veranderen? Ben er verder niet bekend mee wat ik gebruik geen XP, maar heb het wel eens gezien.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Windows Blinds alternatieven

Ik gebruikte vroeger altijd stylexp, heel handig programma. Maar nu hou ik het gewoon bij het zilver thema van windows

Link stylexp: http://www.tgtsoft.com/

Berichten: 201

Re: Windows Blinds alternatieven

In Windows XP zitten toch Themes, waarmee je ook het uiterlijk e.d. kan veranderen? Ben er verder niet bekend mee wat ik gebruik geen XP, maar heb het wel eens gezien.
Hmmm ik zou niet weten waar die zich bevinden. Als het bestaande files zijn wil ik ze liever ook niet aanraken ookal kan ik ze back-uppen, dat is me net iets te riskant. Ik dacht eerder aan een bestand ergens bijzetten alleen dat zit er dan denk ik niet in.

Tnx voor styleXP alleen denk ik dat het ongeveer hetzelfde principe is als windowblinds
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Windows Blinds alternatieven

Ja al die programma's werken omtrent hetzelfde principe. Een andere manier is er gewoon niet :)

Berichten: 201

Re: Windows Blinds alternatieven

Ah jammer, maargoed tnx voor alle hulp. Ik neem maar genoegen met de programma's dan
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Berichten: 268

Re: Windows Blinds alternatieven

Waarom zoek je eigenlijk een alternatief voor Windowblinds? Niet tevreden, of wil je gewoon eens wat anders proberen?

Ik ben zelf erg tevreden over Windowblinds. Helemaal in combinatie met Objectbar, ook van Stardock. Gezien het aantal iconen op je bureaublad is dit wellicht interessant voor je.
Het antwoord is 4

Berichten: 201

Re: Windows Blinds alternatieven

Ik hou nooit zo erg van het idee om programma's draaiende te houden tijdens andere activiteiten op de pc, maar in dit geval moet het wel kunnen.
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Berichten: 4.546

Re: Windows Blinds alternatieven

nja WindowsBlind kun je wel ff gebruiken (60 dagen) maar daarna niet meer (ik dus niet) dus ik ben ook wel benieuwd naar alternatieven, ook naar een leuke achtergrond. heb nu net een eigen computer maar die saaie blauwe achtergrond/balk irriteert ook :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Berichten: 5

Re: Windows Blinds alternatieven

Windowsblinds 4 is nog steeds gratis. Windowsblinds 5 is een trail versie (onbetaald)

Je moet alleen effekes zoeken voordat je WB4 vindt

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Windows Blinds alternatieven

Stylexp moet je niet laten aanstaan om je theme te gebruiken hoor :)

Berichten: 201

Re: Windows Blinds alternatieven

StyleXP? Ik zal er binnenkort even wat meer informatie over zoeken. Weetje ook zeker of het echt uitstaat of dat het zich alleen verstopt tussen de processen?
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Windows Blinds alternatieven

Het staat echt uit, het past gewoon de theme van windows xp aan. Het is niet zo dat stylexp zeg maar iets layered over de windows menu's enzovoort, maar hij past werkelijk de nodige bestanden aan zodat je het gewoon kan uitschakelen.

Reageer