snowworld

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 201

snowworld

Hey,

Ik ben er net achtergekomen dat we 2 snowworlds hebben. Snowworld Zoetermeer en Snowworld Landgraaf. Nou heb ik wat films gezien onder de naam snowworld en die zagen er imo allemaal heel goed uit. Ik wist niet dat het zo groot was van binnen. Maar nu vroeg ik me af of deze twee ongeveer dezelfde grootte hebben en hetzelfde aantal pistes. De site werkt bij mij namelijk niet :/

ty
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Berichten: 201

Re: snowworld

Nevermind ik weet het al.

Deze kan dicht of beter zelfs; verwijderd worden :)
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Berichten: 773

Re: snowworld

sterker nog, je hebt ook snowplanet, in velsen
To boldly go where I`ve never been before



Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Berichten: 201

Re: snowworld

En je hebt ook nog de Uithof :)
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: snowworld

Rammelslakje schreef:Nevermind ik weet het al.

Deze kan dicht of beter zelfs; verwijderd worden :)
2x mis. Het beste is als het antwoord op je vraag volgt (desnoods door jezelf geschreven). Dan heeft de medemens er ook iets aan!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 201

Re: snowworld

Ok ik dacht dus eerst altijd dat er maar 1 SnowWorld was.

Snowworld Zoetermeer heeft 2 hallen maar 3 piste's.

De eerste hal is breder en minder hoog en heeft een stuntbaan en een normale lichte piste. Deze hal heeft 3 sleep liften, 1 touw lift (waar je aan het touw moet hangen) en 1 lopende band (voor de beginners). Ook een kleine oefenhelling.

De 2e hal heeft 2 sleepliften en is stijler. Voor gevorderden only. Ik werd daar weggestuurd omdat ik bij het inkomen 3 keer op mn reet was gevallen :)

Over Landgraaf heb ik echter niet veel info
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: snowworld

Over Landgraaf heb ik echter niet veel info
Kijk, dan doen we dit niet voor niets. Ik ben er toevallig vorige week geweest:

De opzet van SnowWorld Landgraaf:

Er zijn 3 pistes:
  • 1 links (van onderaf bezien) voor gevorderden (begint even stijl om vaart te maken)
  • 1 rechts: vrijwel zelfde helling, maar zonder het stijle begin.
  • 1 funpark, dus schansen en railings voor mensen die willen stunten. Dit ligt in de bovenste helft tussen de 2 eerder genoemde pistes in.
Er zijn 3 liften:
  • 1 stoeltjeslift (tussen piste 1 en 3)
  • 1 sleeplift (tussen piste 2 en 3) gaat vanaf de helft van de pistes helemaal omhoog
  • 1 sleeplift (tussen 2 en 3) gaat van helemaal beneden naar helemaal boven
Tenslotte is er ook nog een klein oefenveldje, helemaal rechts, met een eigen (touw)sleepliftje.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer