Springen naar inhoud

Filosofie over aliens en het begin van het universum

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Angy J. Schlippen

Angy J. Schlippen

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 oktober 2006 - 16:04

Ik denk de laatste tijd nogal veel en nu dus ook. Ik zag namelijk op tv de evolutie theorie van Darwin en godsdienstige kant van evolutie. Ik ben zo ingesteld dat ik altijd aan alles twijfel, dus dat was hier ook het geval. Nu, ik geloof in aliens omdat het een vreemd geval zou zijn als wij op deze planeet de enigste levensvorm met volledig doe- en denk vermogen zouden zijn. Dan nu wat ik denk. Wat de bijbel God noemt zou dus een buitenaardse zijn. Ga maar na. Lot moet met zijn vrouw en kinderen vluchten want God gaat de steden Sodom en Gomora vernietigen. Het word beschreven alsof de stad word bekogeld met zwavel maar de effecten zijn het zelfde als bij een kern bom. Ook de rituelen die Mozes op al die bergen moest doen (speciale manier wassen, speciale kleding) duiden op radioactiviteit. Gods zoon, Jezus, ook. Hoe kon hij anders aan deze buitengewone krachten zoals genezing komen? Ik denk dus dat die 'God' meerdere planeten is geweest en overal heefd geprobeerd een vredig volf op te bouwen maar dat het op het overgrote geddelte van die planeten is mislukt, net als hier. Waarom horen wij ook niks van God? Omdat hij er dus al lang niet meer is. Mogelijk zelfs nu al weer naar een andere planeet om nieuw leven te maken.
Dan nog iets over de oerknal. Het gaat zo: Eerst was er niks, toen een knal en we hadden het universum. Maar alles komt voor uit iets. 'Ja' zeggen ze dan. 'Er waren wat atomen en moleculen' en daar is de eerste fout, er was toch niets? Zo gaan alle evolutie theorieen de mist in. Met elk antwoord creeren we een nieuwe fout, toch?
'Sometimes all it takes are Guts, and you don't have them'
'Would you pull the trigger?'

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures