Springen naar inhoud

School voor Journalistiek bolwerk van wat??

• Log in om te kunnen reageren

WWaand.

WWaand.

• 0 - 25 berichten
  • 14 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 17 oktober 2006 - 11:24

Goed, voordat ik begin met de titel uit te leggen moet ik eerst even twee dingen toegeven.
- Ja, de titel is alleen maar zo kort door de bocht om jullie aandacht te wekken..
- Dit topic past inderdaad niet echt bij "wetenschap" etc etc, maar ik heb gaandeweg de indruk gekregen dat zich op dit forum aardig wat (ex-)studenten van de School voor Journalistiek te Utrecht zitten.
Vandaar mijn vraag; ik heb namelijk de steeds groter wordende indruk dat deze school erg rechts georrienteerd is. (voorbeeld: http://www.haloscan....92225386579093/, en dan de reactie van Anonymous aan ene Jeanne)
Ik krijg dit ook in mijn omgeving van verschillende mensen te horen. Mijn vraag is daarom ook; is deze journalistieke school echt zo rechts, en waarin uit zich dit dan?
Dit, omdat ik overweeg om volgend jaar een deeltijdstudie Journalistiek te gaan volgen.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 17 oktober 2006 - 11:43

Zelf heb ik niks met journalistiek te maken, wel hoor ik vaak dat 'de media' juist links is georiënteerd.
"Meep meep meep." Beaker

WWaand.

WWaand.

• 0 - 25 berichten
  • 14 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 17 oktober 2006 - 11:51

Ja, en wie zegt dat? Juist; de (concurerende) media. Dat is immers een spel van wie het hardste kan schreeuwen dat andere mediapartijen niet deugen (Volkskrant <---> Telegraaf, RTL4 <---> Vara. etc.). Maar daar gaat t hier niet over.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures