Springen naar inhoud

Firefox en dit forum

• Log in om te kunnen reageren

StevenNr1

StevenNr1

• >25 berichten
  • 96 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 november 2004 - 22:25

Als ik in Firefox op dit forum inlog, wordt ik niet ingelogd (heb dus niet de functies van een geregistreerd iemand) maar sta ik wel in de active users list. Ligt dit aan mij of is het forum niet compatibel met Firefox 1.0?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Knownothing

Knownothing

• >250 berichten
  • 742 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 november 2004 - 01:43

Bij mij geen enkel probleem. Alleen dat gedoe met die tags.
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 november 2004 - 09:19

Controleer eens onder Tools -> Options -> Privacy of site cookies mogen zetten. Dit moet namelijk wel.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

StevenNr1

StevenNr1

• >25 berichten
  • 96 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 november 2004 - 20:25

Gefixed, bedankt voor de hulp.

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 november 2004 - 05:47

De vraag is: Is FireFox compatible met dit forum?

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 november 2004 - 08:46

Ik denk dat een betere vraag is of dit forum compatible is met Firefox.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Cmdr_Keen

Cmdr_Keen

• >25 berichten
  • 33 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 06 december 2004 - 21:15

Ik denk dat een betere vraag is of dit forum compatible is met Firefox.

Volgens phpBB wel. :shock:
I'm a man of few words and a thousand obsene gestures...

anandus

anandus

• >25 berichten
  • 34 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 12 januari 2005 - 12:08

Firefox is zonder problemen compatible met dit forum.

Het enige wat anders is (maar misschien is het in IE ook zo?), is dat het knopje "Nuttige Links veel lager hangt dan de andere twee knopjes. Het hangt hier een beetje over de lijn heen..

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 februari 2005 - 16:39

Het enige wat anders is (maar misschien is het in IE ook zo?), is dat het knopje "Nuttige Links veel lager hangt dan de andere twee knopjes. Het hangt hier een beetje over de lijn heen..

Ja, dat viel mij net ook op (ben eindelijk geswitched)! Dat is dus in IE niet zo. Raar, hoe zou dat komen?
Never underestimate the predictability of stupidity...

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 februari 2005 - 17:47

Ja, dat viel mij net ook op (ben eindelijk geswitched)! Dat is dus in IE niet zo. Raar, hoe zou dat komen?

Zoals ik uit de code begrijp wordt het javascript menu handmatig geplaatst op een specifieke positie, in dit geval (356px, 15px). En ik denk dat dit getweaked is in IE. Probleem is dat IE zich niet aan de standaard regels houdt van HTML / CSS opmaak en dat er daarom dus meer verticale pixels nodig zijn dan in werkelijkheid.

Firefox geeft dus in feite het juiste beeld neer zoals deze is geprogrammeerd. Niet IE.

Ik ben voor een website bezig met drop-down menu's. Misschien dat ik eens een voorbeeldje kan maken met die methode.

aapopfiets

aapopfiets

• >25 berichten
  • 80 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 februari 2005 - 00:55

Sowieso is de javascript die gebruikt wordt voor dit menu antiek, die maakt onderscheid tussen Netscape, Opera en IE, dat hoeft al lang niet meer. Het ding gebruikt erg oude manieren om dingen te doen.

Er zijn genoeg vrije (GPL, BSD, public domain) scripts te vinden voor dit soort menu's, en om er een vanaf de bodem te schrijven is niet erg veel werk, en waarschijnlijk een stuk overzichtelijker.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 februari 2005 - 13:09

Btw, firefox doet soms rare dingen met z'n cookies, soms word ik ook helemaal niet ingelogd en dan plots ben ik ingelogd zonder in te loggen, maarja het is toch aangenamer surfen :wink:

Bro

Bro

• >1k berichten
  • 1072 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 februari 2005 - 21:45

Als iemand een leuk js menu kan maken. Ik had hiervoor coolmenu.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 februari 2005 - 23:24

Ik kan een doodgewoon menuutje maken die alleen met HTML is opgebouwd ?
Ik weet niet of dat genoeg is http://www.wetenscha...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif
Heb best wel wat ervaring met dat gedoe, intresseer me erg in webdesign, check deze rommel maar: http://cycloon.deviantart.com :shock:

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 15 februari 2005 - 09:21

Voorbeeldje waar ik mee kan aankomen: http://wetenschap.ae...down/index.html

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures