Springen naar inhoud

Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?

• Log in om te kunnen reageren

cattystyle

cattystyle

• >25 berichten
  • 28 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 oktober 2006 - 12:53

Ik ben al een tijdje op zoek naar percentages bot, spiervlees, orgaan en overige delen van prooidieren.

Ik heb bijv. wel een Engelstalige tabel gevonden waar konijn, rat en muis ontleed zijn.

Geplaatste afbeelding

Nu zoek ik zoiets eigenlijk ook van andere dieren, bij voorkeur schaap, geit en rund, maar van vis vind ik ook interessant. Daarnaast mag het nog van andere dieren zijn.

Ik heb al op van alles gezocht maar kan dit helemaal niet vinden op internet. Iemand enig idee hoe ik meer van deze tabellen kan krijgen?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

made in flanders

made in flanders

• >1k berichten
  • 1086 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 oktober 2006 - 16:44

Je moet eens naar de bibliotheek gaan.
Vooral als je naar grote steden gaat, heb je kans om daar informatie over te vinden, of zoek anders eens in een universitaire bibliotheek.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?
Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl
Our team needs you!

Dino

Dino

• >250 berichten
  • 740 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 oktober 2006 - 15:25

En die universiteiten zijn ook te vinden in de grote steden.

Staat deze info trouwens niet in de Nederlandse BINAS? Ik weet dat dat boekje vol met van die dingen stond.

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Dr. Kristof M.

Dr. Kristof M.

• >25 berichten
  • 38 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 oktober 2006 - 23:11

Bij ons in de bieb (KULeuven) staat een boek met alle gegevens die jij wilt hebben, van zowat alle diersoorten en we hebben het ondertussen ook vertaald naar het Nederlands...
POST-DOCTORAAL ONDERZOEK:
Methods of communication used by Mammalia (voorlopige titel)

cattystyle

cattystyle

• >25 berichten
  • 28 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 november 2006 - 18:58

Hallo allemaal,

Sorry voor de late reactie. Bedankt voor jullie antwoorden. Ik zou deze schema's het liefst digitaal willen hebben, een boek wordt dus overtypen, dacht dat het misschien op internet te vinden zijn.

Franske

Franske

• >250 berichten
  • 337 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 november 2006 - 13:21

Ik zou deze schema's het liefst digitaal willen hebben, een boek wordt dus overtypen,

Of inscannen en met een OCR programma het omzetten naar een word bestand. Kost nog wel ff werk, maar is sneller dan overtypen.
"I can't stand burnt toast. I loathe bus terminals. Full of lost luggage and lost souls. Then there's unrequited love, and tyranny, and cruelty." (the 7th Doctor)

cattystyle

cattystyle

• >25 berichten
  • 28 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 11 november 2006 - 13:27

Wij hebben geen scanner, maar bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval! :wink:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures