Tokkies

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Tokkies

Wat vinden jullie van de tokkies?Ik las net namelijk dit:
hetnet.nl schreef:De Tokkies hebben het druk. De familie geeft momenteel optredens door het hele land. Over een poosje komt er een real-life soap van de Tokkies en wellicht gaat Hanna Tokkie haar eigen Tokshow presenteren. Bovendien zullen er binnenkort speciale Tokkie-poppen in de winkels te verkrijgen zijn.

Vorige week werd de single Verre Kerst (audiofragment) gelanceerd. Het album 'Kerstfeest met de Tokkies' komt uit op 26 november. Als het schijfje goud wordt, gaat Hanna naar eigen zeggen met de billen bloot! Wellicht is dat de reden dat sommige radiostations weigeren het nummer te draaien...

Berichten: 283

Re: Tokkies

;) ;) :shock: ;) Wablief?

Pure winstbejag. Ik ga er dus echt niet naar kijken.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Tokkies

Tokshow


Grandioos :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Tokkies

*gruwel*

Nederland: :shock: ;)

Ik snap niet dat ontzettend a-sociaal zijn, je kennelijk succes kan opleveren. Ik doe er niet aan mee.....het is gewoon zielig
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: Tokkies

Zouden ze niet doorhebben dat ze worden afgebeeld als asociale mensen?Zoals in die Chello reclame?

Berichten: 283

Re: Tokkies

Zouden ze niet doorhebben dat ze worden afgebeeld als asociale mensen?Zoals in die Chello reclame?


Ik geef toe ze zijn niet bijster slim, maar dat hebben ze echt wel door. Zoals ik zei: pure winstbejag.

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: Tokkies

HáHá,ging die Emile Ratelband eerst een nieuw huis voor ze zoeken,vind hij nu dat ze het zelf kunnen kopen ...!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Tokkies

Je zal zien: als ze vermoord worden waren er geen betere, en is heel Nederland in rouw gedompeld :shock:

Berichten: 510

Re: Tokkies

Ik vind het echt belachelijk wat er met die tokkies gebeurt!!! Ze zijn de asociaalste familie (echt niet zonder reden) van Nederland. En dan krijgen ze al die media-aandacht. Ik heb gelezen dat mensen zijn bedreigd door hun! En nu worden ze als "goden" behandelt :shock: !

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: Tokkies

Je kan ze ook uitnodigen voor een feest.Kom die dikke vrouw buikdansen en die gast bier zuipen :shock:

Berichten: 283

Re: Tokkies

Je kan ze ook uitnodigen voor een feest.Kom die dikke vrouw buikdansen en die gast bier zuipen   :shock:
En de boel kort en klein slaan...

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: Tokkies

En dat voor 500 euro :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Tokkies

doet me denken aan de familie phaf (of hoe je het ook mag schrijven)
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Berichten: 283

Re: Tokkies

doet me denken aan de familie phaf (of hoe je het ook mag schrijven)
Wie zijn dat nou weer?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Tokkies

jean-marie phaf was ooit een bekende voetballer die nu vrij rijk is. heeft een dochter die gehuwd is met sam gooris en hebben er niets beter op gevonden om hun leventje op tv uit te geven.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Reageer