Springen naar inhoud

[engels] Hulp bij spelling/grammatica

• Log in om te kunnen reageren

eline.<3

eline.<3

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 november 2006 - 19:36

Hallo!

Ik ben een scholier en waarschijnlijk één van de jongste posters van dit forum.
Voor engels moet ik een werkstuk maken, laat ik nou net heel veel moeite hebben met talen.
Misschien zijn er mensen die mij willen helpen? Ik heb al een paar dingen zelf geprobeerd, maar aangezien ik totaal geen gevoel voor taal heb, zou ik echt niet weten of het goed of fout is. Engels heeft zoveel moeilijke grammatica! Voor een paar van jullie is het misschien een kleine moeite, ik zou het erg waarderen als die me zouden willen helpen.
Het werkstuk gaat over Katja en Bridget.

Introduction
Our report is about Katja Schuurmans and Bridget Maasland. We’ve choosed this subject because we like Katja and Bridget very much. We know Katja and Bridget from BNN.

Als eerste weet ik niet eens of dat goed is. Het is basiskennis, ik weet het, maar die basiskennis weet ik gewoon niet!

Zijn er misschien mensen die me tips kunnen geven over dit? Hoe zet ik het makkelijkst een werkstuk in elkaar, in een taal waar ik ontzettend slecht in ben?
Misschien zijn er mensen die een stukje voor mij in het engels willen typen? Dat Katja en Bridget bijvoorbeeld het tv-programma Katja Vs. Bridget hebben gedaan, waarin ze een strijd tegen elkaar aan gingen. En dat ze sterrenslag hebben gepresenteerd. Dat we ze nog nooit hebben ontmoet maar dat het ons erg leuk lijkt...

In ieder geval vast bedankt voor het lezen!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44881 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 november 2006 - 21:03

Zet zoiets aub in huiswerk.

Introduction