Springen naar inhoud

[engels] Hulp bij spelling/grammatica

• Log in om te kunnen reageren

eline.<3

eline.<3

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 november 2006 - 19:36

Hallo!

Ik ben een scholier en waarschijnlijk één van de jongste posters van dit forum.
Voor engels moet ik een werkstuk maken, laat ik nou net heel veel moeite hebben met talen.
Misschien zijn er mensen die mij willen helpen? Ik heb al een paar dingen zelf geprobeerd, maar aangezien ik totaal geen gevoel voor taal heb, zou ik echt niet weten of het goed of fout is. Engels heeft zoveel moeilijke grammatica! Voor een paar van jullie is het misschien een kleine moeite, ik zou het erg waarderen als die me zouden willen helpen.
Het werkstuk gaat over Katja en Bridget.

Introduction
Our report is about Katja Schuurmans and Bridget Maasland. We’ve choosed this subject because we like Katja and Bridget very much. We know Katja and Bridget from BNN.

Als eerste weet ik niet eens of dat goed is. Het is basiskennis, ik weet het, maar die basiskennis weet ik gewoon niet!

Zijn er misschien mensen die me tips kunnen geven over dit? Hoe zet ik het makkelijkst een werkstuk in elkaar, in een taal waar ik ontzettend slecht in ben?
Misschien zijn er mensen die een stukje voor mij in het engels willen typen? Dat Katja en Bridget bijvoorbeeld het tv-programma Katja Vs. Bridget hebben gedaan, waarin ze een strijd tegen elkaar aan gingen. En dat ze sterrenslag hebben gepresenteerd. Dat we ze nog nooit hebben ontmoet maar dat het ons erg leuk lijkt...

In ieder geval vast bedankt voor het lezen!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44881 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 november 2006 - 21:03

Zet zoiets aub in huiswerk.

Introduction  
Our report is about Katja Schuurmans and Bridget Maasland. (We’ve choosed) We've chosen this subject because we like Katja and Bridget very much. We know Katja and Bridget from BNN.

ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 november 2006 - 21:41

Dit is inderdaad huiswerk en daarom zal ik het verplaatsen naar dat forum.
Zou je de volgende keer ook een titel willen kiezen die het onderwerp dekt?.

Wat Jan zegt is natuurlijk correct.
Maar als je vraagt of mensen een stukje voor je willen tikken: daar zie ik het nut niet van. Schrijf het zelf en vraag of iemand het wil nakijken. Een uitgelezen persoon daarvoor is je docent engels..
Maak de fouten waar je niet weet hoe het moet, zodat je docent weet waar je de mist in gaat en dan kan hij/zij uitleggen wat je niet snapt. Dat heet leren en wees dan niet bang om fouten te maken! :)
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

gemertp

gemertp

• >100 berichten
  • 238 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 november 2006 - 17:34

Misschien zijn er mensen die een stukje voor mij in het engels willen typen?0

Uit Pride and Prejudice, een hele beroemde Engelse roman: ``and pray tell her from me, that she cannot expect to excel, if she does not practise a great deal.''

Engels moet je gewoon oefenen en doen en dan krijg je er vanzelf een gevoel voor.

Ik heb nog wel een document met een schematisch overzicht van wanneer je welke tijd moet gebruiken in het Engels, maar als je niet weet hoe je deze tijden moet gebruiken dan heb je er vrij weinig aan.
Peter van Gemert
2e jaars Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek, TU Delft

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures