Springen naar inhoud

Ecosysteem great barrier reef

• Log in om te kunnen reageren

KristofV

KristofV

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 december 2004 - 18:41

Ik maak een werk over de problemen met het ecosysteem van het great barrier reef en bedreigde zeedieren in en rond great barrier reef. Nu moet ik alleen nog een degelijke informatie vinden hoe we deze problemen kunnen oplossen, maar vind geen goede informatie (problemen die ik gevonden heb zijn global warming, overfishing, coral bleaching en pollution) Heeft er iemand soms enige ideŽn :shock:

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Einsjtein

Einsjtein

• >25 berichten
  • 36 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 december 2004 - 11:44

1. probeer ook eens andere zoekmachines dan google, bijv. http://www.wat-betekent.be of http://nl.wikipedia....iki/Hoofdpagina
2. zoek ook eens in een andere taal (engels, duits, frans?)
3. gebruik andere bronnen dan het internet (boeken, interviews)

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen :shock:
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet

KristofV

KristofV

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 december 2004 - 00:52

Ja die punten heb ik wel gebruikt, alleen ik ken geen duits en weinig frans.
Het probleem is dat ik wel in kleine puntjes krijg hoe we dit kunnen aanpakken, maar het spijtige is dat ik hier ongeveer 8 pg's mee moet vullen. Maar toch bedankt voor het antwoord

Einsjtein

Einsjtein

• >25 berichten
  • 36 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 05 december 2004 - 21:11

misschien hou ik hier ook een onderzoek over.. wanneer moet je het inleveren?? en toerisme bedreigt het great barrier reef ook.. al die mensen vertrappen heel wat plantjes.. of nemen stukken koraal mee..

voor welk vak is het eigenlijk?? biologie??

tip: uit documentaires kun je ook heel veel info halen.. probeer eens na te vragen bij national geographic, channel four of discovery channel..!!
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures