anw po

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer

anw po

hallo, ik moet een po voor anw maken(praktische opdracht). We kunnen een robot of voertuig ontwerpen, het mogen ook andere dingen zijn, heeft iemand goede iedeeën?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: anw po

Wat is "anw" in vredesnaam?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: anw po

...We kunnen een robot of voertuig ontwerpen, het mogen ook andere dingen zijn, heeft iemand goede iedeeën?
Nou als je toch al een robot of voertuig kunt ontwerpen zou ik dat dan doen. Ik zie het probleem niet.

:wink:

Ja, ik kan het niet helpen om flauwe grappen te maken.

Gebruikersavatar
Berichten: 115

Re: anw po

Je zou kunnen overwegen om een elektrische modelauto met een accu-zonnecel stroombron te maken/ontwerpen. je kunt hier leuk aan rekenen (rendement e.d.) Ook werpt dit werpt nieuwe perspectieven op wat betreft milieuaspecten. ANW draait immers ook om verantwoord produceren. :shock:
aha!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: anw po

Wat is "anw" in vredesnaam?


Algemene Natuur Wetenschappen nieuw vak met de tweede fase.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: anw po

je kan ook proberen om een super zuinige auto te maken. met een liter benzine kom je dan al snel tig kilometer ver. Dit is vrij tijdrovend om te bouwen en ook vrij prijzig. maar als je dit niet erg vindt, dan kan je dat natuurlijk wel doen.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 37

Re: anw po

ANW is bedoeld om mensen die de maatschappij stroom hebben gekozen (er is een alpha kant: de maatschappij stroom en een beta kant: de natuur stroom in de tweede fase) toch een zeker inzicht geven in de beta wereld. het irritante is dat wij (de lui in de natuur stroom) óók ANW krijgen terwijl we alles alleen maar voor de tweede keer horen...

het is echt een zeur vak over niets...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 115

Re: anw po

Als het toch over niets gaat hoef je met de po ook niet veel te doen...
aha!

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: anw po

hallo, ik moet een po voor anw maken(praktische opdracht). We kunnen een robot of voertuig ontwerpen, het mogen ook andere dingen zijn, heeft iemand goede iedeeën?


Ik heb zelf voor een soort van vrije natuurkunde opdracht op de middelbare school een op afstand bestuurbare hovercraft gemaakt.. Hij deed t best goed ook..

Je hebt er alleen wel fatsoenlijk modelbouw spul voor nodig.. Sloop dus geen op afstands bestuurbare autotjes van de Bart Smit.. De motortjes, servo's en accu's die daar in zitten zijn denk ik niet sterk genoeg..
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Re: anw po

wij leverde altijd een controlc-controlv-controlp werkstuk in :shock:

Berichten: 23

Re: anw po

Tommie schreef:ANW is bedoeld om mensen die de maatschappij stroom hebben gekozen (er is een alpha kant: de maatschappij stroom en een beta kant: de natuur stroom in de tweede fase) toch een zeker inzicht geven in de beta wereld. het irritante is dat wij (de lui in de natuur stroom) óók ANW krijgen terwijl we alles alleen maar voor de tweede keer horen...

het is echt een zeur vak over niets...
Idd, ik heb het ook gehad (k doe N&T, nu VWO 6) en het is voor de natuurstroom een puur zinloos vak. Maar voor toekomstige natuurstromers is er niks aan de hand, dit vak wordt afgeschaft voor de natuurstroom.

Gebruikersavatar
Berichten: 13

Re: anw po

wij leverde altijd een controlc-controlv-controlp werkstuk in [rr]


Dit is natuurlijk het gemakkelijkste !

Ik ben hier ook een voorstander van, maar als je voor een robot opteert raad ik je deze aan: Voor z'n 80 € heb je deze met al het nodige gerief.

Groeten

Gebruikersavatar
Berichten: 13

Re: anw po

Geen link bij, sorry, hier komt die hopelijk.

http://www1.be.conrad.com/scripts/wgate/zc..._max_results=10

Die robot noemt "asuro"

Hier heb ik ook veel info over nodig

Berichten: 13

Re: anw po

wij leverde altijd een controlc-controlv-controlp werkstuk in [rr]
helaas deed ik dat vroeger te vaak waardoor ik nu in mn examenjaar toch diep in de **** begin te komen ;-)

en ANW slaat idd nergens op ... heb het vorig jaar (5de klas) afgesloten. Heb er nooit wat uitgevoerd, interviews zelf verzonnen, verzonnen referenties die dan niet nagetrokken worden enz :)

Reageer