Springen naar inhoud

Wie luischtert er nog wel eens naar den radio?

• Log in om te kunnen reageren

Poll: Luischtert gij (wel eensch) naar den radio? (32 gebruiker(s) hebben cast gestemd)

1. Neen (2 stemmen [6.25%])

Percentage van stemmen: 6.25%

2. Jazeker (28 stemmen [87.50%])

Percentage van stemmen: 87.50%

3. Radio? (2 stemmen [6.25%])

Percentage van stemmen: 6.25%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

John Nash

John Nash

• >250 berichten
  • 536 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 november 2006 - 20:23

De radio: waaruit zo nu en dan onbekende doch zoetgevooisde stemmen klinken, die mijn huiskamer betreden en mij dan vervullen met afwisselend melancholie en jolijt. De radio: die te allen tijde pittige woordenwisselingen gelardeerd met eloquenties ten gehore brengt, mij zodoende weer op de hoogte brengend van wat men zoal bezig houdt dezer dagen.
Geplaatste afbeelding

Ondanks de komst van nieuwerwetse Duivelsche apparaten als de cassette-speler, LP-, CD en mp3-speler, ben ik nog steeds een fervent radioluischteraar.
Edoch, ik ben mij er van bewust dat er steeds minder met mij zijn, derhalve stel ik hier de vraag wie zich nog meer bedient van dit hemelsche stukje technologie. En dan doel ik niet op de proleten die radio luisteren in den auto, louter en alleen 'omdat er niks anders is'. Metgezellen sta op ende stem!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 november 2006 - 20:43

Ik luister enkel in de auto naar de radio :)

Rammelslakje

Rammelslakje

• >100 berichten
  • 201 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 november 2006 - 20:48

Idd als ik bij iemand in de auto zit. Ik heb het persoonlijk niet zo op radio. Er gaat niks boven eigen muzieksmaak only toch :)
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Michaelm

Michaelm

• >100 berichten
  • 142 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 02 november 2006 - 21:11

Meestal in de auto maar soms ook wel eens thuis.
Studio Brussel uiteraard :)
All errors are intentional but mistakes could have been made.

Assassinator

Assassinator

• >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 november 2006 - 21:22

leuke schrijfstijl :) anyway, ja ik luister nog radio. ik sta altijd op met Edwin Evers op 538 en tijdens het gamen (vooral Counterstrike) luister ik naar FragFM, the music to play with :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 november 2006 - 21:24

Elke avond Met het Oog op Morgen, een erg fijn actualiteiten programma waar je prima op kan inslapen. Mijn ouders luisterde er al naar in hun studententijd, de introtune is altijd gelijk gebleven. Onlangs hebben ze hun 10 000e!!! aflevering gehad.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

WendyTje

WendyTje

• >250 berichten
  • 773 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 november 2006 - 21:34

jahoor, op mn werk en in de auto staan de radio aan, 3FM of Q
To boldly go where I`ve never been before

Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 02 november 2006 - 22:27

Ik sta iedere dag op met Giel Beelen op 3FM. Vervolgens stap ik in de auto, alwaar Giel me vrolijk naar het werk cq de klant praat. En op het werk is ie er dan ook al! En 's middags als ik naar huis ga wordt ik vegezeld door Koen, Sander en Astrid (bijna nieuws, geweldig!). Dus ja, ik luister behoorlijk wat radio.

PS: Soms vergrijpt 3FM zich wel eens aan slechte muziek, en dan weet ik ook 100.9 FM te vinden: studio Brussel. Toch handig als je in Zuid Nederland woont! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44893 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 03 november 2006 - 00:01

Ik gebruik zelden duivelsche instrumentaria als cd-spelers, mp3 etc. Favoriete zenders Studio Brussel (zo hoor je nog es wat nieuws en nog es wat anders) en Arrow Classic Rock.

Géén 3FM 538 yorin of weet ik wat. Ik krijg overal uitslag als ik langer dan een half uur moet luisteren naar die overbetaalde dj's die voor exorbitante transfersommen van zender wisselen en die daardoor menen dat ze zo geweldig leuk uit de hoek komen (ze lachen zo aandoenlijk stompzinnig om zichzelf....);) , en zichzelf zo graag horen ouwehoeren :) dat ze het zonde van de zendtijd vinden om af en toe nog eens een plaatje te moeten draaien. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 november 2006 - 00:39

ik begin de dag met een dansje en een lach bij Giel! op 3FM, daarna luister ik soms naar mijn cd's op mijn discman in de trein. Op stage staat de hele dag 3FM op (2 weken geleden was ik trouwens nog op 3fm als beller :)), de Koen en Sander Show vind ik echt heel erg leuk. 's Avonds gaat na 12en radio 4 aan: Jazzmuziek tot 1 uur. Meestal slaap ik al eerder, maar het is wel lekker!
Appareo decet nihil munditia?

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 november 2006 - 00:42

3FM in nederland? Hier is het 4FM :)

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8809 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 november 2006 - 01:23

Ik luister ook vooral in de auto - beetje muziek, beetje geklep, verkeersinfo - vind het wel lekker zo onderweg.
Victory through technology

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 november 2006 - 07:23

edit: radio 4 is gestopt met de Jazz-programma's!! AAAAAH!!

Mja, dat is wel jammer. ArrowJazz FM is geen optie, want die draaien alleen smooth-jazz....ik wil Coltrane, Davis, Brubeck, Peterson, Marsalis! Al ik Joss Stone wil horen draai ik hem wel op 3FM....

Mja....jammer :)
Appareo decet nihil munditia?

Rogier

Rogier

• >5k berichten
  • 5679 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 november 2006 - 07:48

Heb voor de grap "radio?" gestemd, maar ik bedoel dus NEEN.

Alhoewel ik af en toe een wekker zet, en omdat radio-gejengel nog nét iets minder irritant is om ruw door uit je slaap gehaald te worden dan PIEP PIEP PIEP zet ik de wekker doorgaans op radiostand.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 03 november 2006 - 08:03

Géén 3FM 538 yorin of weet ik wat. Ik krijg overal uitslag als ik langer dan een half uur moet luisteren naar die overbetaalde dj's die voor exorbitante transfersommen van zender wisselen en die daardoor menen dat ze zo geweldig leuk uit de hoek komen (ze lachen zo aandoenlijk stompzinnig om zichzelf....);) , en zichzelf zo graag horen ouwehoeren :)  dat ze het zonde van de zendtijd vinden om af en toe nog eens een plaatje te moeten draaien. :)

Daarom luischter ick ook alleen naar den derden frequentiemodulatie. Aldaar zijn den platenrijdersch (is dat goed Nederlandsch vcoor DJ??) slechts lichtjes overbetaald en lachen ze minder stupide. En dat oudenprostitueren, dat neem ick voor lief. Stercker nog, ick vind het wel amusant.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures