Jong KVCV

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 108

Jong KVCV

Iemand hier lid van het Jong KVCV?
Everything is chemistry.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Jong KVCV

Iemand hier lid van het Jong KVCV?
Ik heb geen idee. Maar aangezien hier veel mensen zitten die graag iets willen leren: zou je afkortingen aub zoveel mogelijk (de eerste keer dat je ze in een topic gebruikt) uit willen schrijven? Dan weet iedereen waar het over gaat.

Google leert mij het volgende: Jong KVCV = Jongerensectie van de Koninklijke Vlaamse Chemische Vereniging.

En van de site http://www.chem.kuleuven.ac.be/jongkvcv/
Sectie Jong-KVCV vertegenwoordigt de Jonge Scheikundige in Vlaanderen, en groepeert momenteel zowel studenten als jonge afgestudeerden uit de licenties en doctoraten scheikunde en biochemie, bio-ingenieurs, burgerlijk en industriële ingenieurs van de verschillende Vlaamse universiteiten en hogescholen, laboranten enz.  

Jong-KVCV is er voor en door jonge chemici. De activiteiten die georganiseerd worden spelen dan ook in op verschillende aspecten van de chemie
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 108

Re: Jong KVCV

Sorry, ik dacht de Koninklijke Vlaamse Chemische Vereniging bekender was.
Everything is chemistry.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Jong KVCV

Sorry, ik dacht de Koninklijke Vlaamse Chemische Vereniging bekender was.
[offtopic]Tsja, iedere afkorting is bekend binnen een bepaalde doelgroep. Maar het is altijd goed gebruik om iedere afkorting de eerste keer uit te schrijven. Ik weet niet of jij bijv. weet wat een PWS is, maar iedere middelbare scholier van de laatste jaren in NL weet dat (ik niet, totdat ik het veel op het forum kwam). Het is maar wat je achtergrond is he...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 108

Re: Jong KVCV

Ok, ik zal er op denken de volgende keer.
Everything is chemistry.

Reageer