Springen naar inhoud

Mannelijke kaalheid.

• Log in om te kunnen reageren

Consigliere

Consigliere

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 november 2006 - 23:48

Waarom is hier toch nog geen oplossing voor? Al die kalende mannen ... kijk eens voor de gein op www.haarweb.nl ...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

curious

curious

• >250 berichten
  • 329 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 november 2006 - 05:29

proscar is misschien een oplossing, kan ff niet op de stofnaam komen, zoek maar.
Heb vorige maand een bekend tennisser ontmoet die zijn haardos had teruggekregen en al geruime tijd proscar gebruikte. Op internet zag ik op oude foto's van hem dat hij inderdaad aardig kalend was geweest.
Heb overigens geen aandelen in proscar.
Ben wel zelf naar de dokter gegaan voor dat middel wat in proscar zit. Kreeg het niet vergoed bij mijn apotheek. Mijn arts schreef de haargroei-dosering en variant voor (propecia). Je moet dus zo je arts daarin akkoord gaat Proscar voor prostaatklachten uit laten schrijven, en dan die pilletjes zelf in doses van 1 mg (hooguit) verdelen.

Succes
just curious

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 november 2006 - 09:02

Let op dat we hier geen persoonlijke medische problemen gaan bespreken. Momenteel zit dit topic op het randje van het toelaatbare. Dus nu komt er ook nog geen slotje op. Echter blijft het topic zich in dezelfde richting ontwikkelen, dan zal het topic worden gesloten/opgeschoont.
"Meep meep meep." Beaker

Consigliere

Consigliere

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 08 november 2006 - 16:46

Idd laten we het wel algemeen houden. Ik ken proscar inderdaad.
Ben al aardig bekend op het gebied van middeltjes etc.
Maar wat ik me gewoon af vraag. Voor zo lijkend simpel iets: haren die uitvallen. Met al die kennis van tegenwoordig dat er dan niet een middel of iets tegen is wat bij iedereen voor 100 procent werkt... Er is zoveel behoefte aan ...

curious

curious

• >250 berichten
  • 329 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 november 2006 - 17:52

Let op dat we hier geen persoonlijke medische problemen gaan bespreken. Momenteel zit dit topic op het randje van het toelaatbare.

Mijn hemel. Verder alles oke Wouter?
just curious

Michaelm

Michaelm

• >100 berichten
  • 142 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 08 november 2006 - 18:38

Waarom is hier toch nog geen oplossing voor?

Waarom moet dat dan ?!?
All errors are intentional but mistakes could have been made.

Assassinator

Assassinator

• >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 november 2006 - 19:39

daar gaat het niet om, het is eigenlijk een vrij simpel probleem dus het is vreemd dat daar geen goede oplossing voor is (transplantatie tel ik ff niet mee) en ik vind dat eigenlijk ook best raar.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures