Springen naar inhoud

CLASSPAD 300

• Log in om te kunnen reageren

StevenW

StevenW

• >25 berichten
  • 31 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 november 2006 - 21:23

Ik ben al een tijdje aan het prutsen met deze rekenmachine en heb op Internet al wat handleidingen geraadpleegd. Ook ben ik nieuw op dit forum en heb onder het onderwerp Wiskunde nog geen topic over deze rekenmachine gevonden.

Maar op school heb ik nu ook niet weer zoon ingewikkelde wiskunde zoals meestal in die handleidingen staat beschreven.

Mijn vraag is of er iemand een handleiding heeft voor normale toepassing.

Onder normale toestanden bedoel ik wat integraal berekenen, afgeleiden en wat grafiek toepassingen voor oppervlakte toestanden.

Ik zit in een richting die veel te maken heeft met mechanica (bachelor: mechanica ontwerp en productie technologie); misschien ben je daar wat meer me;-) Statica is al volledig achter de rug in school en nu zijn we begonnen met dynamica.

Ik ben dus een leek en nu ook weer niet zo slim. Dus houw het aub wat begrijpelijk;-)

Ook mag je wat handige tips vermelden die je zelf gevonden hebt ofzo. Waarschijnlijk zijn er nog wel mensen met zoon rekenmachine die deze tips kunnen gebruiken

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

StevenW

StevenW

• >25 berichten
  • 31 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 11 november 2006 - 17:33

je gaat mij toch niet zeggen dat er hier niemand met die grafische rekenmachine werkt.......

TD

TD

• >5k berichten
  • 24052 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 november 2006 - 17:35

Ik had er zelfs nog nooit van gehoord. Aan de andere kant: als iemand je kon (en wou) helpen, dan had je wel een reactie gehad...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

kotje

kotje

• >1k berichten
  • 3330 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 11 november 2006 - 17:49