Dioxine TCDD

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 510

Dioxine TCDD

Wie kan mij meer vertellen over de Dioxine TCDD, is genezing mogelijk? Hoe is de vergiftiging te behandelen?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: Dioxine TCDD

Dioxine is een kankerverwekkende stof, dat aspect van de giftigheid is natuurlijk lastig te ondervangen/behandelen.

Berichten: 510

Re: Dioxine TCDD

Bij de Oekraiense presidentskandidaat Dioxine TCDD is vastgesteld, hij heeft nu allemaal blauw/grijze vlekken in zijn gezicht, kunnen deze vlekken nog weggaan? Of zal hij altijd zo door het leven gaan?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Dioxine TCDD

die vlekken in zijn gezicht zijn chlooracne (teveel chloor aanwezig in het lichaam). dit op zich is niet schadelijk, aan niet zo leuk. dioxines kunnen kankers verwekken.

als de dosis dioxine daalt onder een bepaald leven gaat de acne opnieuw weg. Maar ik vrees dat dat bij hem enkele jaren kan duren.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Re: Dioxine TCDD

Heb je al gekeken naar mijn antwoord op de vraag hoe je dioxines kunt afbreken? Daar staat al enige info. Dioxines xijn zeer stabiel. In het lichaam worden ze in het vet opgeslagen. Als ze uit het lichaam moeten kun je liposuctie toepassen. Anders gaat het heel lang duren. Want om op een natuurlijke weg het lichaam te verlaten moet de stof toch eerst in water oplossen

Reageer