Springen naar inhoud

Ballet heels

• Log in om te kunnen reageren

Koen007

Koen007

• >25 berichten
  • 92 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 november 2006 - 09:06

Ik kwam enkele dagen geleden op volgende website uit:

http://www.ballet-heels.com

Geplaatste afbeelding

Op die website kan je schoenen kopen waarbij je voeten permanent staan op je tenen zoals alleen een ballerina dat kan. Nu ik weet dat daar straffe madammen tussen zitten maar dit vind ik er wel los over. Zouden er nu echt vrouwen zijn die in deze schoenen een volledige avond gaan stappen?

Juist omdat ik het zo waanzinnig vind dacht ik dat het hier om een hoax website ging, fake dus. Maar hoe meer ik naar die website kijk hoe echter hij lijkt.

Oordeel zelf: Hoax of niet?

PS: Ik ga er van uit dat er hier maar weinig ballerina's rondlopen dus dat ik hier niet aanzien wordt als een spammer die hier snel rijk wil worden door die schoenen te verkopen. Ik zou het wel eens willen zien, een man in zulke schoenen. Dodelijke dingen volgens mij.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 14 november 2006 - 09:21

Ik ben niet heel erg thuis in de balletwereld, maar ik weet dat je met gewoon dansen na een paar uur al helemaal kapot bent. Als dat de hele tijd op je tenen moet (ok, ondersteund met een hak, maar toch) kan dat nooit goed zijn. Ook de stand van de voet, zo ongeveer in het verlengde van je been, kan nooit goed zijn.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

*_gast_PeterPan_*

• Gast

Geplaatst op 14 november 2006 - 10:38

Ook de stand van de voet, zo ongeveer in het verlengde van je been, kan nooit goed zijn.

Als je dat niet voor elkaar krijgt loop je met je knieën naar voren. Dat lijkt me een prachting gezicht. :)

Bartsel

Bartsel

• >100 berichten
  • 196 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 november 2006 - 18:36

Nu ik weet dat daar straffe madammen tussen zitten maar dit vind ik er wel los over.

Beste Vlamingen,

wat ben ik af en toe blij met jullie aanwezigheid hier.
Geen wonder dat jullie altijd 10 voor taal en "ons" nationaal dictee winnen!
Prachtig.
"Pfff... Facts. You can prove anything with facts" -
Homer Simpson

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 november 2006 - 19:03

doet er spijtig genoeg niet toe, in onze economie gaat het erom dat je zaken verkocht krijgt, niet dat die al dan niet goed zijn.
Persoonlijk vindt ik dat idd ook spijtig maar denk dat je er weinig aan kunt doen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures