aids en anale seks

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 36

aids en anale seks

ik heb ooit eens een radiouitzending (moerbie late night, www.moerman.com) gehoord over anale seks, daarbij hoorde ik dat afrikaanse vrouwen anale seks gebruiken als voorbehoedsmiddel tegen zwanderschap, want ik zie niet iemand onmiddelijk zwanger worden in de darmen. maar of je aids kan krijgen in je darmen, dat weet ik niet. dit is dus mijn vraag.
relativiteit is als naast een mooi meisje zitten, een uur lijkt een minuut... Einstein, we love you

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: aids en anale seks

Ja, dat kan. Seksueel contact zonder condoom kan te allen tijde leiden tot geslachtsziektes, zoals hiv.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Berichten: 254

Re: aids en anale seks

ik heb ooit eens een radiouitzending (moerbie late night, www.moerman.com) gehoord over anale seks, daarbij hoorde ik dat afrikaanse vrouwen anale seks gebruiken als voorbehoedsmiddel tegen zwanderschap, want ik zie niet iemand onmiddelijk zwanger worden in de darmen. maar of je aids kan krijgen in je darmen, dat weet ik niet. dit is dus mijn vraag.
Je kan idd aids krijgen door anale seks.(elke vorm van seks is een gevaar naar aids , of andere soa's toe)

En ps : je kan ook zwanger worden door anale seks.

Klinkt misschien onozel, maar het kan gebeuren...

Je gaat natuurlijk niet zwanger worden doordat de spermazoiden langs het darmkanaal naar "binnen" treden.

Maar omdat ze terecht komen op, in de vagina. ( wat trouwens niet echt verwonderlijk is, de poep staat niet echt ver van de vagina.. :) )

De kans dat zoiets gebeurt is natuurlijk vrij klein, maar van zodra je een zaadlozing hebt, ookal gebeurt dit tijdens anale seks, heb je kans op zwangerschap.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: aids en anale seks

lucilius schreef:Maar omdat ze terecht komen op, in de vagina. ( wat trouwens niet echt verwonderlijk is, de poep staat niet echt ver van de vagina.. :) )

(...)
En hoe worden homoseksuelen dan besmet?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 254

Re: aids en anale seks

Raspoetin schreef:
lucilius schreef: Maar omdat ze terecht komen op, in de vagina. ( wat trouwens niet echt verwonderlijk is, de poep staat niet echt ver van de vagina.. :) )

(...)
En hoe worden homoseksuelen dan besmet?
uh????

heb je mijn antwoord wel helemaal gelezen???

ik zei dat je aids kan krijgen door anale seks, maar dat je ook zwanger kan raken door anale seks (in uitzonderlijke gevallen)

Gebruikersavatar
Berichten: 196

Re: aids en anale seks

Het darmslijmvlies is bijzonder dun en niet ingericht op het hardere werk zoals de slijmvliezen van de vagina. Bij anale sex treden dan ook onherroepelijk eerder kleine scheurtjes (wondjes) op, waardoor er niet zozeer slijmvlies-zaadvocht contact is, maar wel bloed-zaadvocht contact. En de laatste vorm van contact is de gevaarlijkste doordat de kans op overdracht van HIV in deze vorm van contact het grootst is.

Niet doen, dus, onbeschermd en met een potentiele drager.
"Pfff... Facts. You can prove anything with facts" -

Homer Simpson

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: aids en anale seks

Ja, dat kan. Seksueel contact zonder condoom kan te allen tijde leiden tot geslachtsziektes, zoals hiv.
Ik kan het niet laten: HIV is het virus waarmee je kan worden besmet en AIDS is het syndroom dat je uiteindelijk kan ontwikkelen als gevolg van besmetting met HIV.

HIV: Human Immunodeficiency Virus (menselijk immuundeficiëntievirus)

AIDS: Acquired Immuno-Deficiency Syndrome (verworven immunodeficiëntiesyndroom)
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: aids en anale seks

Helemaal correct natuurlijk, maar je krijgt niet meteen AIDS dus zegt men meestal ter vereenvoudiging dat je 'HIV hebt' bij een besmetting. Je komt het zelfs in schoolboeken tegen.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: aids en anale seks

lucilius schreef:
Raspoetin schreef:
lucilius schreef: Maar omdat ze terecht komen op, in de vagina. ( wat trouwens niet echt verwonderlijk is, de poep staat niet echt ver van de vagina.. :) )

(...)
En hoe worden homoseksuelen dan besmet?
uh????

heb je mijn antwoord wel helemaal gelezen???

ik zei dat je aids kan krijgen door anale seks, maar dat je ook zwanger kan raken door anale seks (in uitzonderlijke gevallen)
Ik heb daar inderdaad overheen gelezen [rr] , waarvoor excuses. Je hebt gelijk.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Re: aids en anale seks

Bij onveilige anale sex maakt men kans ,niet alleen op aids,maar op alle gekende geslachtsziekten.Tenslotte dient de anus voor eenrichtingsverkeer.

Berichten: 206

Re: aids en anale seks

Bij onveilige anale sex maakt men kans ,niet alleen op aids,maar op alle gekende geslachtsziekten.Tenslotte dient de anus voor eenrichtingsverkeer.
Hoezo 'tenslotte'? Ik zie niet waarom die laatste opmerking de eerste zou verklaren. :)

Re: aids en anale seks

Juist.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: aids en anale seks

Ik geloof dat dit onderwerp inmiddels duidelijke antwoorden heeft gegenereerd en gezien de laatste opmerkingen denk ik dat er niet veel zinnigs meer te verwachten valt.

-slotje-
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Gesloten