leuk raadsel

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 4

leuk raadsel

Er is een school ergens in timboektoe, de school staat in klein dorpje waar totaal 2300 mensen wonen 34 % van die mensen zit op die school er word van alles gegeven daar. de meeste studie wat daar is is over landbouw en industrie want de mensen hebben het niet makkelijk dus hebben ze die studie nodig om aan eten te komen.

Maar nog even over de school de school heeft dus 34% leerlingen van de 2300 mensen er zijn totaal 66 lokalen alle leerlingen moeten over die 66 lokalen worden verdeeld. de school is in 3 verdiepingen verdeel 10 op de derde verdieping en 30 op de tweede verdieping de rest op de eerste verdieping, verder zijn er nog een paar leraren kamers en een docente kamer en verder nog een paar gymzalen.

In de gymzalen word vaak gegymd ze hebben veel touwen en veel rekken het is een hele mooie gymzaal.

en dan nu de vraag hoeveel leerlingen zijn er op school

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: leuk raadsel

Ik zeg maar iets geks: 34% van 2300 misschien, dus 782? Opnieuw betwijfel ik of hier veel wiskunde achter zit...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: leuk raadsel

Bovendien hebben jullie hier bij wiskunde toch een speciaal raadsel-topic?? :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: leuk raadsel

Eerlijk gezegd heb ik er geen probleem mee dat dit apart staat, zo blijft het raadsel-topic nog enigszins serieus :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: leuk raadsel

In de gymzalen word vaak gegymd ze hebben veel touwen en veel rekken het is een hele mooie gymzaal.
Fijn om te weten...
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

Berichten: 5

Re: leuk raadsel

Wow dit is echt hogere Wiskunde........ Ik heb echt totaal geen idee hoe ik dit moet uitrekenen

Reageer