Springen naar inhoud

Onderzoekscompetentie Schelde

• Log in om te kunnen reageren

mrpralin

mrpralin

• 0 - 25 berichten
  • 5 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 21 november 2006 - 20:45

Hallo,

Ik doe een onderzoek achter de invloed van industrie op de Schelde en het water in het algemeen en het aandeel van de overheid wat dit betreft.

Omdat ik problemen heb met het verwerken van de massa's informatie die ik via Google krijg, kom ik naar hier in de verwachting verlossende hulp te krijgen.

Het niet zeker niet de bedoeling dat jullie mijn werk gaan doen ofzo, maar misschien kent iemand wel toevallig een bepaalde link of documentatie die mij verder zou kunnen helpen.

Met vriendelijke groet

MrPralin

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 21 november 2006 - 21:53

Ik snap je probleem niet echt. Als je via google tonnen aan informatie vind, dan is het een kwestie van je zoektermen verder specificeren. Je zou ook eens kunnen proberen om te zoeken in scholar.google.com.

Mocht je er alsnog niet uitkomen, dan kan je proberen onder woorden te brengen welke informatie je precies zoekt (heel concreet). Er lopen hier op WSF een aantal google genieŽn rond die je dan vast wel verder kunnen helpen.
"Meep meep meep." Beaker

Dino

Dino

• >250 berichten
  • 740 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 december 2006 - 15:39

een algemene tip gebruik de functie site: in google

dit laat je toe om binnen een domein te zoeken

stel je wil de raporten van het de vlaamse gemeenschap dan schelde vervuiling site:lin.vlaanderen.be

ik weet dat lin niet meer actief is maar ik weet niet wat de huidige afkorting is, een zeer handige functie, als je op universiteiten zoekt dan zoek je op .edu als domein of .org of .gov

Natuurlijk zou alles handiger zijn als mensen leren om overzichtelijke websites te maken....
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures