Springen naar inhoud

Ontdekkingsreizen in Portugal

• Log in om te kunnen reageren

Xtropez

Xtropez

• >100 berichten
  • 215 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 november 2006 - 17:36

hallo,

- kan er iemand iets vertellen over de ondekingsreizen van portugal => waarom waren die nodig?

-hoe waren ze voorlopen?

- beschrijf enkele handelsfactoren van de portugezen ( dus wat ze tot hebben bereikt ) :wink:

korte antwoorden is meer dan voldoende ?:)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44863 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 22 november 2006 - 17:57

Xtropez, ik vind dat je nogal vaak de neiging hebt om te proberen je huiswerk door anderen hier te laten maken. :) Waarom ga je zelf niet op zoek, om dan hierheen (en dan bedoel ik in principe het huiswerkforum) te komen met die paar detailvraagjes die nog overblijven na je zoektocht?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

TD

TD

• >5k berichten
  • 24049 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 november 2006 - 18:35

Laten we het dan ook maar niet maskeren en echt in het huiswerk-forum onderbrengen :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 23 november 2006 - 11:20

Laten we het dan ook maar niet maskeren en echt in het huiswerk-forum onderbrengen :)

Maar ja, dan nog. Hulp bij huiswerk, OK, maar om letterlijk vragen te gaan invullen?
Laat X maar googelen op Hendrik de Zeevaarder; kan hij genoeg info en verdere links vinden.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures