Springen naar inhoud

Een totalitaire Technocratische dictator op Aarde?

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

dewanand

dewanand

• 0 - 25 berichten
  • 21 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 november 2006 - 12:05

Een totalitaire Technocratische dictator op aarde zou er alles aan doen om energieverspilling te minimaliseren. Ook zou de milieuvervuiling met geavanceerde schone technologieen tot nul of negatief terug gebracht worden. Negatieve vervuiling betekent simpelweg verschoning en regeneratie van het milieu en terugkeer van alle natuurlijke ecosystemen.

In hoog ontwikkelde landen kan het volk al een dergelijke dictatuur kiezen tijdens verkiezingen. Radicaal linkse milieuactivisten hebben al politici doodgeschoten die voorstander waren van vervuiling of misbruik van beschermde diersoorten. Dit gebeurt echter op een te kleine schaal. Is het nu niet hoog tijd om een groene milieurevolutie te ontketenen in de rijke Westerse wereld? Wij, ontwikkelde Westerlingen moeten ons nu meteen verantwoordelijk hiervoor voelen en zelf radicale acties ontketenen.

Technisch gezien kan alles al honderd procent groen en schoon. Waarom doen wij dit niet meteen?? Ik publiceer binnenkort een mooie studie over :

Relation reincarnation and globalisation
zal in engels gepubliceerd worden op vele websites en ezines.

Al mijn nieuwe inzichten in Gaia, Hindoeisme, wetenschap, doel mens, en vooral karma en reincarnatie komen erin. Zal lang betoog worden, maar wel radicaal en vol met wetenschappelijke feiten.

Stuur mij tips als je iets wil bijdragen aan mijn tekst. Mijn mail is openbaar of post het hier.

De mensheid is helemaal doorgedraaid en daarom is er een totalitaire technocratische dictator nodig. Kies bewuster voor groene en schone organisaties en bedrijven.

Altecrea zal ons zegenen met een schoner milieu, maar hiervoor is nu meteen een groene oorlog nodig op Gaia. Sta op en strijd.

Dewanand
Hindoe fundamentalist
Kritisch Podium Dewanand
kritisch over de multikul

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 23 november 2006 - 12:58

Radicaal linkse milieuactivisten  hebben al politici doodgeschoten die voorstander waren van vervuiling of misbruik van beschermde diersoorten. Dit gebeurt echter op een te kleine schaal. Is het nu niet hoog tijd om een groene milieurevolutie te ontketenen in de rijke Westerse wereld?

Door er flink op los te knallen? Bah, wat een loodvergiftiging.

Ik publiceer binnenkort een mooie studie over :
Relation reincarnation and globalisation
zal in engels gepubliceerd worden op vele websites en ezines.
Al mijn nieuwe inzichten in Gaia, Hindoeisme, wetenschap, doel mens, en vooral karma en reincarnatie komen erin.

Bedankt voor de waarschuwing!

Stuur mij tips

Zou het niet iets zijn om, als je nog een kogel over hebt, als de donder te gaan reďncarneren? :)

Altecrea zal ons zegenen met een schoner milieu, maar hiervoor is nu meteen een groene oorlog nodig op Gaia. Sta op en strijd.

Vooralsnog vind ik dit wel komiek, maar, uit principe, misschien toch iets voor een bannetje?

Edit: Inmiddels, 5 minuten later, heeft D 9url=http://www.wetenschapsforum.nl/invision/index.php?act=findpost&pid=248935#248935]dit[/url] gepost. De lol is er al af. "Bruin gepigmenteerde hindoe's?... Bannen die gek.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

dewanand

dewanand

• 0 - 25 berichten
  • 21 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 november 2006 - 13:12

Gemodderd door DPW.

johan2 wrote:
misschien toch iets voor een bannetje?

ik ben al geband en zelfs IP blocked op alle hindoestaanse forums, bijna tien. Gisteren bande vkmag forum mij, ook geband bij fok, jovd, vvd, d66, pvda en vele andere --Niet schelden, foei---

Ban mij maar, mijn oorlog gaat nog vele eeuwen door. Jullie blanken kunnen superieur discrimineren. Bijna alles in Nederland is nu discriminatie, racisme, uitsluting en bannen.

Wij bruine en zwarte Hindoe gaan de wereld leiden over vijftig jaar. Jullie gaan voor ons moeten knielen in de toekomst.

Brown Hindus will rule this world.

Altecrea will give us advanced weapons in future.

dewanand
hindoe fundamentalist

ps
de publicatie van mijn tien boeken is een wereldrecord in heel europa op 16 juni 2006. Helaas hebben alle blanken en hun blanke media mij doodgezwegen, omdat ik een trotse Hindu writer ben. Hiervoor zal ik hen allemaal straffen.

Mod: Als je een ban wilt hoef je het maar te vragen hoor.
Kritisch Podium Dewanand
kritisch over de multikul

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 23 november 2006 - 13:16

Ban mij maar, ...

Fijn, da's dan ook weer opgelost.
Evengoed toch bedankt voor je verhelderende proza. Ik ben dol op dit soort teksten. Ik zal het koesteren in mijn verzameling.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

qrnlk

qrnlk

• >5k berichten
  • 5079 berichten
  • Lorentziaan

Geplaatst op 23 november 2006 - 13:29

ik ben al geband en zelfs IP blocked op alle hindoestaanse forums, bijna tien. Gisteren bande vkmag forum mij, ook geband bij fok,  jovd, vvd, d66, pvda en vele andere domme hollandse blanke sites. Kutzooi is nederland.

Ban mij maar, mijn oorlog gaat nog vele eeuwen door.

Waarom? Als je de waarheid hebt, dan zal dit vanzelf zich openbaren en zal het vanzelf door iedereen geaccepteerd worden. Door oorlog te voeren kun je hooguit dit process vertragen aangezien jouw waarheid moreel onacceptabel wordt.

Jullie blanken kunnen superieur discrimineren.

Helaas hebben wij 'blanken' dat inderdaad bewezen. Dit is niet iets waar we trots op zijn. Ook wij zijn niet de enigen die dit doen. Ook andere volkeren hebben deze eigenschappen. We hadden de macht om het op grotere schaal te doen, maar de neiging zit in elk volk. Dit is iets waar iedereen aan moet werken.

Bijna alles in Nederland is nu discriminatie, racisme, uitsluting en bannen. Wij bruine en zwarte Hindoe gaan de wereld leiden over vijftig jaar. Jullie gaan voor ons moeten knielen in de toekomst. Brown Hindus will rule this world.

Ik kniel voor geen mens. Ik heb een sterke afkeer van diep hierarchische intollerante gecentraliseerde organisatie vormen. Ik geef de voorkeur aan ware vrijheid. Ik denk dat respect iets anders is dan angst, dat je beter met liefde de harten van mensen kun veroveren dan proberen hun tot slaven maken met geweld.

Ik denk niet dat er ruimte is voor mij in jouw wereldorde.
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 november 2006 - 15:43

Ban mij maar, mijn oorlog gaat nog vele eeuwen door. Jullie blanken kunnen superieur discrimineren. Bijna alles in Nederland is nu discriminatie, racisme, uitsluting en bannen.

Wij bruine en zwarte Hindoe gaan de wereld leiden over vijftig jaar. Jullie gaan voor ons moeten knielen in de toekomst.

En dit topic is nog steeds open?? Voor mijn part niet alleen sluiten, maar helemaal deleten. Met zo iemand is geen discussie mogelijk!
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 november 2006 - 16:10

We volgen deze persoon al eventjes en het is inderdaad voldoende geweest zo. Het account is eerder vanmiddag al op inactief gezet.

Tip voor een volgende keer: "Rapporteer misgedrag aan Moderators" (rechtsonder elke post).
-slotje-
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures