[Folding] WSF-musketiers

Moderator: Jan van de Velde

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

[Folding] WSF-musketiers

PS: gebruik dit topic aub niet om met algemene Folding-zaken af te komen

Er draaien nog een heleboel minder "hippe" computers op deze aardbol. (en waarom niet, ze functioneren prima, en als je echt bij wil blijven kun je wel elke twee maanden om een nieuwe) Ze vouwen stug door en leveren zo nu en dan juichend hun eiwitje af, maar zien zich natuurlijk geen deuk in de WSF statistieken slaan.

Is het misschien een idee voor mensen met tragere of minder actieve computers die statistisch iets meer plezier aan Folding willen beleven om samen een team te vormen binnen het WSF-team?

Spreek er in dit topic een leuke naam voor af, plak die allemaal in het "configure" scherm van Folding en hou het teamnummer op 48658. Wie weet kun je dan zó Fisher van zijn eeuwige eerste plek af jagen?? [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 824

Re: [Folding] WSF-musketiers

Vintage Fighters!

Goed idee Jan!
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Berichten: 40

Re: [Folding] WSF-musketiers

Inderdaad een leuk idee. [rr]

De naam "Dreamteam" uit de topictitel klinkt ook wel okeej... :)

Berichten: 179

Re: [Folding] WSF-musketiers

Wie weet kun je dan zó Fisher van zijn eeuwige eerste plek af jagen?? [rr]


Namens Fisher: Leuk idee. Fisher doet mee.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: [Folding] WSF-musketiers

1 (account) voor allen, allen voor 1: WSF-musketiers!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [Folding] WSF-musketiers

Echt storm lijkt het niet te lopen voor dit idee :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 824

Re: [Folding] WSF-musketiers

Ik denk dat je er gewoon mee moet beginnen. Dan komen er vanzelf meer mensen bij.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: [Folding] WSF-musketiers

Ik doe mee, maar dan met computers op het werk. WSF-musketiers vond ik wel de meest geschikte naam!
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [Folding] WSF-musketiers

Hop, het begin is er.

Wie mee wil doen:

klik rechts op folding-icoontje in de taakbalk

klik "configure" in het menuutje

onder de tab "user: verander je usernaam in: WSF-musketiers

(let op spelling en hoofdletters !!! )

klik OK

Vermoed je vouwproblemen, hou dan wel in je display bij of na het inleveren van een WU de teller: "Finished WU's" op je eigen computer een puntje omhoog gaat. De punten worden verder niet meer individueel bijgehouden.

"Eén voor allen, allen voor Folding"

succes!!!!
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: [Folding] WSF-musketiers

Done, maar op een werkpc. Ik zal de andere pc op de kamer ook nog even besmetten met het vouwvirus. Lala gaat onder eigen naam gewoon door op mijn laptop.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: [Folding] WSF-musketiers

Topictitel even aangepast (deels op verzoek): de naam van het dreamteam staat er nu bij. Wie doet er nog meer mee?
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: [Folding] WSF-musketiers

Mijn PC is wel stevig, maar ik kan hem niet zoveel laten draaien dus ik ga slechts langzaam vooruit. Ik kom er dus ook bij!!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: [Folding] WSF-musketiers

tof, we zijn al een stel :) 3 is een groep, wie oh wie maakt ons een groep? :)
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [Folding] WSF-musketiers

WSF-Folding en ik zouden het wel prettig vinden dat iedereen die begint met de WSF-musketiers of daarnaar overschakelt dat even doorgeeft: als wij dan een tijdlang in de statistieken geen beweging meer zien bij je naam, hoeven we niet meer achter de redenen daarvoor te gaan zoeken.

voorlopige deelnemerslijst dus:

Lala-werk

Aaargh486

Kombelpeter

Het zou natuurlijk nóg leuker zijn als we een soort subteam-statistieken hadden, maar ik geloof niet dat dat mogelijk is. Misschien weet WSF-Folding daar meer van.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: [Folding] WSF-musketiers

Hopla, dat is pc-2 op stage die draait. Text-only console, kleine projectjes die niet veel geheugen vragen....tis een oud beestje. :)
Appareo decet nihil munditia?

Reageer