Opera's

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 754

Opera's

Weet iemand waar ik complete opera's kan beluisteren, maar ook bekijken?

Ik vind alleen maar kleine stukjes.

Voorbeeld van die Zauberflöte:

http://www.youtube.com/watch?v=DvuKxL4LOqc

en

http://www.youtube.com/watch?v=87UE2GC5db0

Maar hoe vind ik nou de rest?
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Opera's

ik heb er zelf geen ervaring mee maar probeer nieuwsgroepen of torrent.

op het moment dat daar mannen op staan die het met paarden doen zou je zeggen dat alles er wel te vinden is.
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Opera's

Zelf operastukken beluisteren op internet is illigaal, en daar doen wij niet aan! Toch?

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Opera's

Natuurlijk niet nee, ik heb geen flauw idee dat bittorent een goed idee is om deze films proberen te achterhalen.

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Opera's

Is dat tegenwoordig ook al illegaal? Het gaat hard achteruit met deze wereld. Zo iets moet toch vrij voor iedereen te beluisteren zijn!
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 997

Re: Opera's

Zo iets moet toch vrij voor iedereen te beluisteren zijn!


Zo is dat !!! Ze zouden beter sex met paarden illegaal maken en achtervolgen!

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Opera's

de vraag was waar het gevonden kon worden en dat is opzich niet illegaal toch? zolang je het maar niet download of kijkt :)

en opera's zie ik tenminste niet in mn pop-ups en die seks met paarden wel dus helemaal eens met holycow
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Opera's

kombelpeter schreef:Zo iets moet toch vrij voor iedereen te beluisteren zijn!
Zo is dat !!! Ze zouden beter sex met paarden illegaal maken en achtervolgen!
In belgië is dat strafbaar, ik weet niet hoe dat in de rest van de wereld zit, maar ik vermoed dat dat bijna overal zo is.

Een opera moet geld opbrengen door toegangstickets te verkopen, als iedereen die opera dan op z'n pc zou beluisteren dan hebben die mensen natuurlijk geen inkomsten meer.

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Opera's

in duitsland geloof ik is pas een vrouw betrapt met een paard en daar werdt geconcludeerd dat het paard het niet vervelend vond.

Terwijl in australie een vrouw voor moet komen die tot 14 jaar gevangenisstraf kan krijgen. vreemde wereld.
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Berichten: 597

Re: Opera's

HolyCow schreef:
kombelpeter schreef:Zo iets moet toch vrij voor iedereen te beluisteren zijn!
Zo is dat !!! Ze zouden beter sex met paarden illegaal maken en achtervolgen!
In belgië is dat strafbaar, ik weet niet hoe dat in de rest van de wereld zit, maar ik vermoed dat dat bijna overal zo is.

Een opera moet geld opbrengen door toegangstickets te verkopen, als iedereen die opera dan op z'n pc zou beluisteren dan hebben die mensen natuurlijk geen inkomsten meer.
Enkel voor paarden dan?

Er is nog niet zo lang geleden een man van Genk voor de rechtbank verschenen.

Hij werkte in een hondenasiel. Zijn hobby bestond erin om sex met deze honden te hebben, dit te filmen en op internet te plaatsen (als ik mij niet vergis)

Als ik mij goed herinner kreeg hij enkel een kleine boete (openbare zedenschennis). Het was niet bewezen dat de honden pijn leden ...

Reageer