Springen naar inhoud

[natuurkunde] eindwerk

• Log in om te kunnen reageren

olifant

olifant

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 november 2006 - 19:45

hej

ik zit in 6 wetenschappen-wiskunde en moet dus voor wetenschappen een eindwerk maken. Hierbij moet je ook iets praktisch doen ( proef, bedrijfsbezoek,..). Maar ik vind niet echt een onderwerp. Heeft iemand een idee?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Odyssius

Odyssius

• >100 berichten
  • 128 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 november 2006 - 20:06

Misschien kun je best eens zoeken in wetenschappelijke tijdschriften (ik denk aan Natuurwetenschap en techniek, Eos, Kijk, ...) Bekijk rustig wat je interessant vind, en bestudeer het. Bij de meeste onderwerpen kun je wel een experiment erbij verzinnen. Bij het tijdschrift Natuurwetenschap en techniek is er ook elke maand een experiment met de toebehorende uitleg, misschien een aanrader.

Een eindwerk gaat best over een onderwerp dat je interesseerd, zodanig zal de voorbereiding minder tegenvallen en ook leuk worden!

Om toch ets van mogelijke werken voor te stellen: ik heb ooit eens een werk gemaakt over de wet van archimedes en drijvende steden (ook op basis van een tijdschriftartikel).
En gek kan meer vragen stellen dat tien geleerden kunnen oplossen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures