Springen naar inhoud

wie is Vlasov?

• Log in om te kunnen reageren

Gurdebeke

Gurdebeke

• >25 berichten
  • 59 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 december 2006 - 16:52

Vlasov is een naam die je hoort in de 'Maxwell-Vlasov', 'Einstein-Vlasov' of 'Poisson-Vlasov' vergelijkingen. Meestal als je een naam van een wetenschapper intypt in google of iets dergelijks, vind je binnen de kortste keren een biografie of iets dergelijks...

maar van mijnheer Vlasov is zowat niets te vinden. Je vindt wel wat over de desbetreffende vergelijkingen, maar niet over de persoon (behalve een generaal Vlasov van het Russische leger, mss zijn broer of zoon of opa :) ). Is er iemand die weet wie Vlasov is? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig... Zelfs zijn voornaam staat nergens vermeld...
tijd is een truc van de Natuur om te voorkomen dat alles op het zelfde moment gebeurt - John A. Wheeler

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 december 2006 - 20:05

Ik neem aan dat je Anatoly Vlasov bedoelt. Hij was een Sovjet fysicus die als nadeel had dat hij een aantal "ik ook" resultaten verkreeg die in het westen al bekent waren. Dat hij daar onafhankelijk mee kwam maakte in die tijden niets uit...
Never underestimate the predictability of stupidity...

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures