Ogame

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Ogame

Ogame is een tekstgebaseerd strategiespel in de ruimte dat online gespeeld wordt in een webbrowser. Er zijn miljoenen mensen die het spelen over de wereld. Speel je hier aan mee en zit je in universum 2, wat denk je er dan van om een wetenschapforum alliantie op te richten?

Voor degenen die dit spel niet spelen, denk er eens over na. Het is echt zeer leuk, en als je niet veel tijd hebt, moet je gewoon elke dag een paar minuutjes spelen. Als je bij mij in de alliantie komt ben je door mij beschermd en ik kan je dan direct helpen met grondstoffen. Heb je interesse, kom er dan bij in universum 2 en geef me een seintje.

Gebruikersavatar
Berichten: 808

Re: Ogame

Ik speel het ook al een weekje of twee.

Alleen ik zit in universum 7 en heb een alliantie met een paar vrienden.

Best leuk spel, afhankelijk van je speelstijl kan er toch een hoop tijd in gaan zitten.
Minder dan niks is onmogelijk.

De enige uitzondering op deze regel is mijn salaris.

Berichten: 4.546

Re: Ogame

als je dan zo'n ruimtespel speelt, doe het dan echt goed :) met bijv. EVE Online, jammer dat dat betaald is, 1 van de wreedste games die ik ooooooit gezien heb.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 773

Re: Ogame

ik kan het niet spelen, want mn vriend speelt het al en het is IP-based zegt ie. Maarja ik geef toch meer de voorkeur aan spellen die er vooral erg mooi uitzien.. Dus ik overleef het vast wel zonder deze
To boldly go where I`ve never been before



Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Ogame

je kan IP-controle uitzetten, wat ik heb moeten doen wegens mijnn dynamische IP.

Probeer het misschien eens uit.

Reageer