bericht verwijderd

Reageer
Berichten: 45

bericht verwijderd

Noortje als jij stukken gaat verwijderen dan onbreekt inderdaad mijn uitleg daarover :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: bericht verwijderd

beste john,

Het enige bericht dat ik van jou verwijderd was van een dat je je mening gaf en daar heb je een pb over gekregen, die je zelfs geantwoord hebt. Er zijn hier meerdere moderators. En het kan zijn dat berichten van je zijn samengevoegd. Als je 2 of meer berichten in korte tijd hebt geplaatst, worden deze samengevoegd. al je tekst staat dan in 1 bericht en niets is dan verwijderd. Wij verwijderen trouwens geen berichten die betrekking hebben op de topic tenzij kwetsend.

het bericht dat door mij verwijderd is bevatte ook geen informatie die nu onontbeerlijk zou zijn, je had enkel geplaatst dat het een goede opmerking was (die van iemand anders).

Je kan al je berichten nalezen via je profiel.

verder vind ik het erg jammer dat je met dergelijke beschuldiging afkomt, terwijl je op de hoogte werd gebracht van de verwijdering.

mvg,

Noortje

dit berichten worden verplaats nar feedback, want ze horen hier niet thuis.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Berichten: 45

Re: bericht verwijderd

noortje schreef:beste john,

Het enige bericht dat ik van jou verwijderd was van een dat je je mening gaf en daar heb je een pb over gekregen, die je zelfs geantwoord hebt. Er zijn hier meerdere moderators. En het kan zijn dat berichten van je zijn samengevoegd. Als je 2 of meer berichten in korte tijd hebt geplaatst, worden deze samengevoegd. al je tekst staat dan in 1 bericht en niets is dan verwijderd. Wij verwijderen trouwens geen berichten die betrekking hebben op de topic tenzij kwetsend.

het bericht dat door mij verwijderd is bevatte ook geen informatie die nu onontbeerlijk zou zijn, je had enkel geplaatst dat het een goede opmerking was (die van iemand anders).

Je kan al je berichten nalezen via je profiel.

verder vind ik het erg jammer dat je met dergelijke beschuldiging afkomt, terwijl je op de hoogte werd gebracht van de verwijdering.

mvg,

Noortje

dit berichten worden verplaats nar feedback, want ze horen hier niet thuis.
Oke hierbij mijn excuses dan. Had het liever ff in het topic geplaatst. Maar goed, je zult het hiermee moeten doen dan. Groeten Johan

Re: bericht verwijderd

Waarom mag op dit forum geen Poll gemaakt worden om een indruk te krijgen over het percentage tussen mensen die 'wel' geloven, en 'niet' geloven?

Dit lijkt me interessant voor een wetenschapsforum.

helaas werd deze topic op slot gedaan, zie:

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...?showtopic=4701

Helaas bestaat geen mogelijk om een poll te maken binnen de religie topic.

Hierbij wil ik verder niemand beschuldigen,ik doe enkel een observatie.

Mischien als ooit een moderator van dit forum het nut van deze wetenschap in gaat zien, wordt het mogelijk gemaakt om een dergelijke onschuldige poll uit te voeren.

Wist je dat er twee hemelpoorten zijn?

Laatst was ik er, voor de linkerpoort stond een lange rij mannen te wachten.

Ik vroeg: "Waarom staan jullie hier? "

Een man zei:

"Hier staan alle mannen die onder de plak van hun vrouw zitten."

Voor de rechterpoort zag ik een man staan, helemaal alleen.

Ik liep naar hem toe en vroeg: "Waarom sta je hier?"

Hij antwoordde: "Mijn vrouw zei dat ik hier moest gaan staan."

Reageer