Springen naar inhoud

VoipDiscount

• Log in om te kunnen reageren

Moustaffa

Moustaffa

• >25 berichten
  • 39 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 december 2006 - 13:13

[Ik weet niet of dit hier op zijn plaats is! Verplaats het indien nodig]

Ik ben VoipDiscount tegen gekomen (Google zoeken, voipdiscount) op het internet, daarmee bel je GRATIS naar vaste lijnen; Skype daarentegen rekent je een tarief aan!
Nu vraag ik me af of er geen addertje onder zit zoals bv dat degene naar wie je belt je telefoontjes financiert ofzo :s
want kan dat eigelijk wel, gwn voor niks naar het buitenland bellen?

moustaffa

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Juppie

Juppie

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 december 2006 - 21:16

Voipdiscount heb ik zelf nog niet gebruikt, maar wel voipbuster.com en freecall.com

Dit werkt volgens hetzelfde pricnipe:
Je kunt als test een tijdje volledig gratis bellen, totdat je account wordt geblokkeerd.
Het is dan mogelijk om gewoon een andere account aan te maken, of credits te kopen.

Als je E10,- credits koopt krijg je een aantal 'freedays' waarin je gratis naar een heleboel vaste nummers kunt bellen. Nadat de freedays op zijn geldt een (erg laag) tarief.

Gesprekskwaliteit is voldoende tot goed te noemen, maar wel een beetje afhankelijk van de belasting van je netwerkverbinding. Zelf heb ik een modem dat SIP ondersteund, en kan dus bellen zonder tussenkomst van een PC. De kosten van deze manier van bellen zijn dus extreem laag!

Niet onbelangrijk: het kopen van credits heeft bij mij tot nu toe nog nooit problemen gegeven.

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 15 december 2006 - 11:27

-verplaatst naar het café-
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures