[biologie] Beta-endorfine en inspanning

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

[biologie] Beta-endorfine en inspanning

Iemand een goeie site gevonden over de relkatie tussen bèta endorfines en inspanning?

Ik moet daar 1000 woorden over schrijven en geraak er maar niet. Relevante info is zo moeilijk te vinden net zoals medische artikels daarover!

Graag had ik wat hulp van jullie gekregen!

Mijn deadline is donderdag en ik vrees dat ik er niet geraak ..

Heeeelppp

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: [biologie] Beta-endorfine en inspanning

Allereerst, dit is huiswerk (ik zal het topic nu voor je verplaatsen)

Ten tweede, het overmatig gebruik maken van Caps Lock, wordt ervaren als schreeuwen. (dat is niet zo leuk natuurlijk)

Ten derde, dat je hulp nodig hebt is nogal logisch (daarom post je ook hier). Echter op het einde van je post 'Heeeelppp' vermelden zorgt er zeker niet voor dat mensen sneller reageren. Als het al ergens voor zorgt, dan is het dat mensen niet of in ieder geval langzamer zullen reageren.

Ten vierde, welkom op het forum :) .

Ok, nu weer inhoudelijk. In hoeverre heb je al pogingen ondernomen om een beetje te zoeken op het internet? Er is ruim voldoende informatie aanwezig als je weet waar je moet zoeken. pubmed van NCBI is altijd een goed begin. Alleen hierbij heb je al meer dan 1000 hits. de moelijlijkheidsgraad zal dan zeker ook niet in de benodigde informatie zitten, maar in het beknopt houden van je werk.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 8

Re: [biologie] Beta-endorfine en inspanning

Klopt, dan komt het er alleen nog op neer om de juiste zoektermen te gebruiken.

Maar hiervoor zijn de MeSH databases bij uitstek geschikt voor.

Ik heb hier nog een korte tutorial liggen die ik voor mijn thesis-studenten gebruik, maar zonder mail-adres kan ik 'm niet doorsturen natuurlijk.

Reageer