Springen naar inhoud

[natuurkunde] Praktische Opdracht: fourieranalyse

• Log in om te kunnen reageren

Konus

Konus

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 12 december 2006 - 13:40

Ik moet voor natuurkunde (VWO 5) een praktische opdracht maken. Ik heb als onderwerp 'fourieranalyse' gekregen. Nu houdt dat niet in dat ik allerlei lastige formules moet gaan bewijzen o.i.d. Maar ik moet, in mijn geval, met mijn trompet een fourieranalyse gaan maken. Hiervoor heb ik een programma nodig, wat volgens mijn leraar, fast fourier transform (fft) heet.
Alleen ben ik niet de meest handige met computers en downloaden e.d. Dus mijn vraag is of iemand mij hier aan een fft-program kan helpen, wat ik alleen maar hoef te (downloaden en te) instaleren en wat klaar is voor gebruik.
Alvast bedankt!

[edit door Miels: aub geen emailadressen in posts, zie de regels]

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 december 2006 - 14:18

Met een beetje googlen en een omwegje via Wikipedia kom ik hier uit. Ik weet niet of dit precies is wat je zoekt, maar zoja: graag gedaan :wink:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Konus

Konus

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 12 december 2006 - 15:10

Ik ga kijken of dit de goede is, ik zal het even navragen op school! Maar in ieder geval alvast bedankt voor de moeite!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures