Wat hebben jullie gestudeerd?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 450

Wat hebben jullie gestudeerd?

Hallo,

Wat hebben jullie gestudeerd, of wat studeren jullie?

Ikzelf ben nog student 2de jaar industrieel ingenieur.

Gebruikersavatar
Berichten: 599

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

Ik ben student 2e jaars Technische Natuurkunde.

Gebruikersavatar
Berichten: 314

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

ik zit in 1e bachelor chemie

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

Ik verblijf dit jaar in 5 HAVO. Volgend jaar ga ik beginnen aan een 4 jarige chemie opleiding. :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 314

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

oh, wat is dat dan precies? van mij duurt ie 5 jaar

Berichten: 4.546

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

ook 5-havo en daarna bio-informatica in Nijmegen, kan niet wáchten! wordt strontziek van havo, zal vooral komen door dat economie-profiel...

mag alleen nog niet op kamers (pas vanaf je 17de, ik ben dan 16) dus dat wordt met de trein of bus.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

oh, wat is dat dan precies? van mij duurt ie 5 jaar
Ik ga de 4 jaar duurende opleiding chemie op HBO niveau doen. Alles vind plaats op Avans Hogeschool in Breda. Doe jij WO? Anders heb ik wss al het verschil in de duur van de opleiding gevonden. :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

btw, als het goed is ga ik jouw straks labwerk besparen met mijn opleiding, als je tenminste in de geneeskunde gaat werken :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 314

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

ik woon in België, dus ik heb geen idee wat havo, hbo en wo is :) , maar ik vermoed dat het ongeveer overeenkomt met aso, hogeschool en universiteit hier? ik volg chemie aan de ugent

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

Assassinator schreef:ook 5-havo en daarna bio-informatica in Nijmegen, kan niet wáchten! wordt strontziek van havo, zal vooral komen door dat economie-profiel...

mag alleen nog niet op kamers (pas vanaf je 17de, ik ben dan 16) dus dat wordt met de trein of bus.
Ik ga niet op kamers. Het is hooguit 45 minuten fietsen vanaf waar ik woon (Made (NB)). Tevens krijg ik dan binnen 2 maanden een OV-kaart van de overheid. Het leuke daarvan is het volgende:

Aan beide kanten van de straat zit een gedeelte van de school. Aan beide kanten is ook een busstation. Op slechts 3 minuten lopen van mijn huis zijn ook 2 busstations. Er moet er altijd wel eentje goed uitkomen :) Handig als het rotweer is, zoals afgelopen paar dagen.
btw, als het goed is ga ik jouw straks labwerk besparen met mijn opleiding, als je tenminste in de geneeskunde gaat werken :)
Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen. Denk de analytische chemie, maar jij mag me altijd helpen met werk besparen ookal vind ik het rotzooien in een lab wel leuk :)
ik woon in België, dus ik heb geen idee wat havo, hbo en wo is :) , maar ik vermoed dat het ongeveer overeenkomt met aso, hogeschool en universiteit hier? ik volg chemie aan de ugent
Ik denk dat die idd overeenkomen. Maar wat is 'de ugent'? :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

Universiteit Gent :)

maar ik woon best ver van Nijmegen af maar krijg ook een OV, toch niet fijn.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

Assassinator schreef:Universiteit Gent :)

maar ik woon best ver van Nijmegen af maar krijg ook een OV, toch niet fijn.
Weet ik dat ook weer. Een OV-kaart niet fijn :) Kan me niet voorstellen :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

Ik zit in mijne eerste jaar fysica in Leuven.

Gebruikersavatar
Berichten: 314

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

Wat is een OV-kaart? :)

hih, wij, in België, zeggen trouwens ook "op kot" ipv "op kamers".

ik vind momenteel organische chemie enorm leuk :)

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Wat hebben jullie gestudeerd?

Openbaar Vervoer?
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Reageer