Springen naar inhoud

testpersoon

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 29 december 2004 - 12:15

Hallo,

Ik kan 400 euro verdienen door mee te doen aan een onderzoek voor onstekingsremmende middelen. Ik moet 2 nachten intern en krijg 2 maal 50 mg van het middel toegediend. Het is al eens eerder getest, maar de darm en maag gassen reageerden hier niet goed op. Hierna zijn die bepaalde stoffen eruit gehaal en testen ze het opnieuw.

Mijn vriend is het er absoluut nit mee eens dat ik mee doe in verband met de gevolgen. Zijn vader is arts, dus ik denk dat ik hem wel mot geloven. Maar de vrouw die ik gesproken heb sprak alleen over hoofdpijn, winderigheid en dat soort klachten, en dat wil ik wel riskeren.

Wat moet ik doen? Ik heb er namelijk helemaal geen ervaring mee.

Alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 december 2004 - 13:07

Wat moet ik doen?

Bij twijfel: niet doen!
Je kan je lichaam maar 1 maal verpesten en dan heb je er de rest van je leven spijt van. Zoveel geld is het nou ook weer niet...
Never underestimate the predictability of stupidity...

• Gast

Geplaatst op 12 juni 2005 - 21:59

Hoi Marit...
Ik ben erg gintereseerd om zo wat geld te verdiene...kun je me een site geven waar ik me kan aanmelden eventueel?

Dank je!

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 juni 2005 - 22:04

Ik zou het risico niet durven nemen, zelfs niet voor veel meer geld.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

Napoleon Dynamite

Napoleon Dynamite

• >250 berichten
  • 778 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 juni 2005 - 08:30

Hallo,

Ik kan 400 euro verdienen door mee te doen aan een onderzoek voor onstekingsremmende middelen. Ik moet 2 nachten intern en krijg 2 maal 50 mg van het middel toegediend. Het is al eens eerder getest, maar de darm en maag gassen reageerden hier niet goed op. Hierna zijn die bepaalde stoffen eruit gehaal en testen ze het opnieuw.  

Mijn vriend is het er absoluut nit mee eens dat ik mee doe in verband met de gevolgen. Zijn vader is arts, dus ik denk dat ik hem wel mot geloven. Maar de vrouw die ik gesproken heb sprak alleen over hoofdpijn, winderigheid en dat soort klachten, en dat wil ik wel riskeren.

Wat moet ik doen? Ik heb er namelijk helemaal geen ervaring mee.

Alvast bedankt

Niet doen, ik wou het ook doen (ter vervanging van een vakantiejob) maar naar het schijnt is het soms echt wel gevaarlijk beweerde de vader van men lief (die een radioloog is).
Ik heb dan niet gekozen voor pilletjes maar wel om een week in het gips te zitten; dan zagen ze hoe mijn spiermassa was afgetakeld etc..
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 juni 2005 - 11:17

Er zijn vele soorten onderzoek waar je ook soms meer geld of minder geld voor krijgt. Als je wilt weten waar, moet je gewoon eens op internet zoeken, of in de metro kijken, daar staat bijna dagelijks wel een medicijn test aanbieding.

Het is in principe al getest op dieren en op andere methoden. Het blijft echter een risico. Daarom heet het een TEST. Je moet het zelf weten, ik heb er zelf ook wel eens over getwijfeld. (toen kreeg ik suikerziekte en kan ik zowiezo niet meer meedoen en was de keuze gemaakt. :shock:)

Je speelt gewoon een gokspelletje. Vaker wel dan niet valt het in jouw voordeel uit, maar als het fout gaat kan het goed fout gaan.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Cassanne

Cassanne

• >1k berichten
  • 1349 berichten
  • VIP

Geplaatst op 15 juni 2005 - 14:16

In het nieuwste nummer van het tijdschrift Nobiles staat hierover een artikel (deze liggen gratis op de universiteiten).
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

NASE

NASE

• >250 berichten
  • 385 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 juni 2005 - 15:31

In het nieuwste nummer van het tijdschrift Nobiles staat hierover een artikel (deze liggen gratis op de universiteiten).

oh ja, interessant. Jammer dat ik niet op de unif zit, en waarschijnlijk al zeker niet op die waar je opzit.

Kun je niet eens kort samenvatten wat erin staat??

Cassanne

Cassanne

• >1k berichten
  • 1349 berichten
  • VIP

Geplaatst op 15 juni 2005 - 16:55

Ik heb het zelf niet gelezen, het blaadje interesseert me niet zo. Het was me alleen opgevallen.
Hun website: http://www.nobiles.com
Ik kan het betreffende artikel zo snel niet vinden. Op hogescholen ligt het trouwens ook en studentenhuizen krijgen hem thuis. Je kent toch vast wel iemand die studeert?
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures