Springen naar inhoud

testpersoon

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 29 december 2004 - 12:15

Hallo,

Ik kan 400 euro verdienen door mee te doen aan een onderzoek voor onstekingsremmende middelen. Ik moet 2 nachten intern en krijg 2 maal 50 mg van het middel toegediend. Het is al eens eerder getest, maar de darm en maag gassen reageerden hier niet goed op. Hierna zijn die bepaalde stoffen eruit gehaal en testen ze het opnieuw.

Mijn vriend is het er absoluut nit mee eens dat ik mee doe in verband met de gevolgen. Zijn vader is arts, dus ik denk dat ik hem wel mot geloven. Maar de vrouw die ik gesproken heb sprak alleen over hoofdpijn, winderigheid en dat soort klachten, en dat wil ik wel riskeren.

Wat moet ik doen? Ik heb er namelijk helemaal geen ervaring mee.

Alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 december 2004 - 13:07

Wat moet ik doen?

Bij twijfel: niet doen!
Je kan je lichaam maar 1 maal verpesten en dan heb je er de rest van je leven spijt van. Zoveel geld is het nou ook weer niet...
Never underestimate the predictability of stupidity...

• Gast

Geplaatst op 12 juni 2005 - 21:59

Hoi Marit...
Ik ben erg gintereseerd om zo wat geld te verdiene...kun je me een site geven waar ik me kan aanmelden eventueel?

Dank je!

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 juni 2005 - 22:04

Ik zou het risico niet durven nemen, zelfs niet voor veel meer geld.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

Napoleon Dynamite

Napoleon Dynamite

• >250 berichten
  • 778 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 juni 2005 - 08:30

Hallo,