Race of Champions

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Race of Champions

Over ongeveer 10 minuutjes komt het weer... Race of Champions!

Wie gaan er nog meer kijken? Ik zekersteweten [rr]

Voor de mensen die het niet kennen, neem hier eens een kijkje.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Race of Champions

Ik ben niet zo'n autofan. Iedereen kan toch een pedaaltje indrukken en afremmen in de bochten?
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Race of Champions

Ik ben vooral F1 fan, maar goed.

Als ik jouw dit plaatje laat zien:

Afbeelding

En dan het volgende vertel:
  • Coureurs uit verschillende raceklassen

    Er kunnen misschien net 2 auto's naast elkaar

    Je mag de zijkanten niet aanraken
En dan even een parcours van 1,2 km afleggen. Dat valt nog niet mee in het Stade de France. Nee, dan vind ik de prestaties best knap. Zeker als je ziet hoe wegcoureurs geweldig omgaan met een rallywagen en andersom. Marcus Gronholm is een verdiende winnaar. (Ook hele mooie demo's tussendoor)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 65

Re: Race of Champions

Ik ben niet zo'n autofan. Iedereen kan toch een pedaaltje indrukken en afremmen in de bochten?


Bij 50 km/h wel. Bij 150 km/h niet.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Race of Champions

Iedereen kan ook een balletje over het net slaan, of tegen een bal aanschuppen. Ook kan iedereen met een pijl gooien, of een bal richting een korf smijten, of een keu in de richting van een witte bal bewegen, of hardlopen, dat lukt de meeste ook nog wel, schaatsen is al wat moeilijker. Iedereen kan op een paard zitten, het is daarna maar een kleine stap om dat paard richting een hindernis te dirigeren. De meeste mensen kunnen zwemmen, ook kunnen ze van een plank afspringen, voor de mensen ver verwijdert van water is skien mischien een optie, in principe is het niets meer dan op twee latten naar beneden donderen, wie het hardst dondert wint.

Moet ik doorgaan?

Ik ben zelf fan van WRC, jammergenoeg zie ik dat veel te weinig. Laatst was mijn interesse geprikkelt door de Redbull airrace. www.redbullairrace.com, ben van plan om die ook een keer bij te wonen, in Barcelona ofzo, leuk uitje.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Race of Champions

Ik ben zelf fan van WRC
Daar deden gisteravond ook coureurs van mee, o.a. Sebastian Loeb :?:

Ik wil volgend jaar de GP van België bezoeken (formule 1). Kan niet wachten :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Race of Champions

Ik had dit jaar naar de A1GP op zandvoort willen gaan, maar de goede plaatsen waren al na een kwartier ofzo uitverkocht. En ik kon natuurlijk pas eind van de middag (=veel te laat) kijken... Spa staat trouwens ook nog op mijn lijstje. Nu maar hopen dat het komend seizoen doorgaat...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Race of Champions

Ik had dit jaar naar de A1GP op zandvoort willen gaan, maar de goede plaatsen waren al na een kwartier ofzo uitverkocht. En ik kon natuurlijk pas eind van de middag (=veel te laat) kijken... Spa staat trouwens ook nog op mijn lijstje. Nu maar hopen dat het komend seizoen doorgaat...
Ik zou ook naar A1GP zandvoort gaan (cadeau'tje van m'n ouders), alleen dat ging niet door omdat de dag ervoor m'n nicht trouwde :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Race of Champions

Maakt dat uit dan? Of was de kater zo lang? :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Race of Champions

Maakt dat uit dan? Of was de kater zo lang? :)
Als mijn vader chauffeur moet spelen... :) Ik had best willen gaan hoor :?:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Race of Champions

Da's het voordeel van zelf een auto hebben (sinds kort). Ik ben nergens meer aan gebonden wat dat betreft, heerlijk! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Race of Champions

Ik ben nog 16, maar spaar al wel. Zodra ik 18 ben ga ik gelijk rijlessen nemen :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Reageer