[PWS] Cuba-crisis / Varkensbaai

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

[PWS] Cuba-crisis / Varkensbaai

ik moet een profiel werkstuk houden over de cuba crisis kan iemand mij uit leggen of een link aan bieden met de informatie over de varkens baai of andere informatie die ik ook kan gebruiken bij mij profiel werkstuk

ik heb al veel gezocht daarom doe ik graag nu een beroep op jullie kennis

thx

Edit mod Mrtn: tagfix en verplaatst vanuit geschiedenis.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: [PWS] Cuba-crisis / Varkensbaai

Wellicht gewoon googlen op varkensbaai? Er komen dan toch al wel wat, denk ik, bruikbare links, zoals deze die leidt naar wikipedia. :wink:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: [PWS] Cuba-crisis / Varkensbaai

Dit is huiswerk, plaats het dan ook in dat forum alsjeblieft.

-verplaatst-

Als je al zo veel hebt gezocht, wat wil je dan nog weten? Als je er al het nodige van weet, kan je vast aangeven wat je nog graag wilt weten lijkt me. Als je dat alsnog even doet, kunnen we je gerichter helpen.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Berichten: 1

Re: [PWS] Cuba-crisis / Varkensbaai

Je had ook de film Thirtheen Dayd kunnen kijken op BBC 1 vannacht en een totaal verkeerd beeld krijgen van de situatie. Hetgeen te vinden op internet is ook al niet erg waarheidsgetrouw. Ik adviseer je gewoon een goed boek te kopen over het onderwerp. Sommige dingen kun je nu éénmaal niet op internet vinden, omdat het ongenuanceerd en/of politiek getind is.

Reageer