Post je foto!

Moderator: Rhiannon

Berichten: 201

Post je foto!

Een topic wat je bijna op elk forum tegenkomt... Plaats een foto van jezelf!

Ik bij London Eye:

Afbeelding
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Post je foto!

Op die brug heb ik ook ooit gestaan Rammelslakje.

Ok dan maar, vermomd als typisch toerist in Venetië, nu ruim een half jaar geleden.

Afbeelding

Berichten: 201

Re: Post je foto!

Antwoorden: 1

Bekeken: 88

Volgens mij is iedereen een beetje verlegen hier :)
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Post je foto!

Nee, het is gewoon niet slim om je foto op internet te zetten. Als je je foto met naam en toenaam op internet zet kan elke gek reachterkomen waar je leeft, waar je bent, wat je doet, etc...

Daarom hebben ze bijvoorbeeld in Hyves.nl er voor gezorgd dat je foto's kunt verbergen voor jan en alleman terwijl je ze wel aan je vriendengroep kan laten zien.

Ik zou dus nooit een foto van mij vrij op internet zetten voor iedereen te zien.

Berichten: 201

Re: Post je foto!

Dat vind ik wel een beetje gedramatiseerd Als je nou een meisje van 10 - 12 jaar bent ok, maar de meeste van jullie zijn meerderjarig. Ik maak me er niet druk om als iemand mijn gezicht, woonplaats en leeftijd weten. Wat zouden ze van me willen dan :/ Als ik een gek was met slechte bedoelingen zal ik niet op een forum zitten en kijken of iemand z'n foto en woonplaats ergens heeft staan. Er zijn waarschijnlijk beter manieren maarja ik ben niet bekend op dat gebied en dat zal zo blijven :)
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Post je foto!

Daar heb je een punt, maar toch ben ik benieuwd naar het gezicht achter al die namen :wink:.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Post je foto!

Wie mijn gezicht wil zien moet maar op de volgende bijeenkomst komen. :)
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Post je foto!

Mij ok, maar die zijn altijd in de weekends en zo ver van Leuven, en ik kan alleen door de week!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Post je foto!

Eindhoven is toch best goed te doen? OK, de volgende is in Utrecht (10 februari, verkapte vooraanondiging bij deze, hou vast vrij!) dus da's wat lastiger misschien. Van mij mag je best een foto zien, maar dan moet ik er wel een keer zin en tijd en gelegenheid voor hebben om die hier neer te kwakken. Dus kom maar gewoon op de volgende bijeenkomst. :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Post je foto!

10 februari zeg je daar... dat is tijdens mijn enige weekje vakantie na de examens. Misschien als ik een lift kan versieren dat ik even kom piepen :) .

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Post je foto!

Hier heb je een lift:

Afbeelding

En ook nog wat versiering:

Afbeelding

Nu moet het wel lukken lijkt me :)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Post je foto!

Woon je in Belgisch of Nederlands Limburg, en waar dan precies? Als het niet té ver weg is kan ik best een stukkie omrijden. Vervolgens is het wel een voorwaarde dat je dan bij één van de personen die zijn/haar huis als logeerplaats aanbiedt wil blijven slapen. En dus min of meer vanzelfsprekend ook mee de stad in gaat 's avonds. Dat doe ik namelijk ook.

@Cycloon: :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Post je foto!

Héél grappig Cycloon :wink:.

Ik woon in Belgisch Limburg, in Maaseik, dat is noord oost Limburg. Maar als Leuven dichter is kan ik ook tot zaterdag op kot blijven wachten :) .

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Post je foto!

Bedankt voor het aanbod Ger, maar ik denk dat jullie grote loefers waarschijnlijk niet willen optrekken met iemand van mijn leeftijd.

Berichten: 53

Re: Post je foto!

Dit heeft niet echt veel met het topic te maken. Volgens mij ben ik echt de jongste die op deze forum kijkt: hier een foto

Afbeelding

deze foto is niet echt recent maar dat doet er niet toe.
Wie A zegt moet ook nus zeggen

Reageer