Springen naar inhoud

Circuit in Matlab

• Log in om te kunnen reageren

ugurinho

ugurinho

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 december 2006 - 17:45

Ik heb een probleem!!

Ik wil een race circuit in matlab krijgen, ik heb het circuit in Autocad gekregen, maar wil hem in matlab krijgen, heeft iemand enig idee hoe je dat krijgt????

Het race circuit is van Nogaro, dat in frankrijk ligt.

alvast bedankt!!!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 december 2006 - 19:05

Dit begrijp ik niet. Autocad is een tekenprogramma, dat technische tekeningen (of in dit geval een schematische tekening van een racebaan) kan maken. Matlab is een numeriek rekenprogramma. Wat wil je met die tekening in Matlab doen?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

ugurinho

ugurinho

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 december 2006 - 09:16

Dit begrijp ik niet. Autocad is een tekenprogramma, dat technische tekeningen (of in dit geval een schematische tekening van een racebaan) kan maken. Matlab is een numeriek rekenprogramma. Wat wil je met die tekening in Matlab doen?

Ja klopt, maar we willen op een ideale lijn op het circuit rijden en dat is makkelijk te doen in matlab. Met ideale lijn bedoelen we dat, zo min mogelijk brandstof, vermogen nodig is op elke punt van het circuit

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 december 2006 - 20:41

Matlab lijkt me daar niet het juiste programma voor.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures